Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg er en glad og fornøyd dame på 37 år som omrokker på rekkefølgen på barnet/ barna i mitt liv og mannen i mitt liv. Har vært singel en stund og vil ikke vente lenger. Jeg hadde journalsamtale 3. august og startet med eggløsningstester allerede 9.august. Og svusj så var jeg i København fredag 14. august. Venter spent og dagene går passe sakte... Og jeg kjenner aaaaalle tegn innimellom:)

Et lite tips til andre nybegynnere: clearblue eggløsningstester som Stork anbefaler er nesten halve prisen på nett! Sjekk her: http://www.billige-tester.no/clearblue_tester-c-11.html

Lykkeligalene:)

Skrevet

Hei!

Lykke til med ventetiden :o)

Jeg var hos Nordica i slutten av juni i fjor, og nå sitter jeg her med verdens nydeligste lille jente på snart 5 måneder.

Skrevet

Jeg var på storken 17august, å venter spent på svar.. Krysser alt vi har!! Andre forsøk på nr 2!

Skrevet

Takk for tipset om eggløsningstester:-) Har nå bestilt clearblue digital- 7 pk til 199 kr. Koster jo nesten det samme her for 7 pk vanlige tester! (Ikke clearblue). Spurte etter digital på apoteket og det kunne de bestille, men tror det var nesten 400 kr de kostet! Liker best de digitale, for da slipper man tolkingen om fargen er like sterk på begge strekene.

Lykke til:-)

Skrevet

Jeg var hos storken 19.august, og venter "bare" på resultatet.. Lykke til med testing! Håper det går bra.

• 2 uker senere...
Skrevet

Det ble negativ test fredag og jeg fikk mensen senere på dagen - så nå teller jeg dager på nytt og skal reise tilbake til Stork på neste eggløsning. Jeg laget en liten liste over hva jeg ville gjøre annerledes om det skulle bli flere forsøk - så nå får jeg nytte av den.

Lykke til med ventetiden dere andre:)

Skrevet

Hei!

Er glad på dine vegne, for at du har begynt på den mest spennende reisen jeg kan forestille meg - selv om det ikke gikk på første forsøk... Føler med deg og ønsker deg lykke til med neste forsøk!

Etter å ha tenkt og følt ganske mye og lenge, ble det hele klart for meg i løpet av sommeren. Har bestemt meg; jeg vil bli mamma!

Jeg er altså helt fersk i "gamet", men har i hvert fall kommet så langt at jeg har bestilt time hos legen min for å få gjort alle de nødvendige prøvene som må være i orden før journalsamtalen med Stork.

Har så mange små praktiske spørsmål som jeg så gjerne ville ha stilt til noen som selv har vært igjennom "prosessen" - så jeg lurer rett og slett på om det er mulig å komme i kontakt med deg direkte? Jeg aksepterer selvfølgelig et nei, så du må ikke føle deg forpliktet ;-)

Jeg er 35 år, singel og fornøyd med livet :-)

På forhånd takk for svar!

Skrevet

Til Kanskjemamma:) Klart du kan ta kontakt - jeg har sendt deg en pm.

mvh Lykkeligalene

Skrevet

Hva skal du gjøre annerledes neste gang? Fortell!

Skrevet

Hei!

Denne gangen gamblet jeg på flybilletter - bestilte fly t/r 2 dager på rad på estimated time for eggløsning - og det til sammen ble mindre enn jeg betalte en vei første gangen. Da enda jeg opp med nattog hjem og hadde en litt for lang dag i København. Jeg fikk positiv test på kvelden og klarte liksom ikke å tenke klart - ringte og la igjen beskjed på svareren til Stork. Men jeg visste jo ikke hvor lang tid jeg ville trenge der, når kunne jeg bestille retur? Så der og da syns jeg nattog var en god løsning. Og jeg tenkte jo økonomi oppi dette her.Men den lange dagen i København var ikke gratis - og jeg gikk ør fra butikk til butikk. Bar med meg varer og styrte nok litt mer enn godt var.

Nå hadde jeg ikke noe stress med billettbestilling. Jeg sa fra på Stork at jeg hadde sovet lite og at jeg ville slappe av så lenge så mulig - så da kom hun som inseminerte meg og banket på når jeg måtte gå. Jeg reiste lett - kun en veske med bok og egne truseinnlegg (hehe - det jeg fikk på Stork sist var ikke min favoritt!) Det var en deilig dag med sol, så jeg gikk ned i parken og satte meg med bok og fant roen helt. Når lunsjen nærmet seg gikk jeg til en deilig italiensk restaurant jeg har vært på før, bestilte deilig lunsj og satt og leste bok og bare slappa av. Der satt jeg helt til det var dags å reise ut til Kastrup - Jeg hadde da slappa av i ca 4 timer, og dette føltes veldig bra for meg:)

Jeg fikk litt hetta av om jeg hadde bestilt flybilletter på 2 dager som kanskje ikke kom til å klaffe med eggløsningen - men jeg var heldig å fikk den på samme dag som sist runde. Det er jo vanskelig å vite når man tester for eggløsning for første gang. (Clearblue eggløsningstester har jeg mange tanker om... siste kvelden, når jeg testa positivt - ble de 3 siste testene feil... da hadde jeg heldigvis snappa opp tipset om å tisse i engangskopper - å vente 4 timer kan bli rett og slett avgjørende! Men jeg stod der da: sent på kvelden og ingen flere tester. Visste at det var på dette tidspunktet jeg fikk positiv test sist gang... Ja, da var det ut å sykle og kjøpe en 7-pack til! Det var jo bra - for neste testpinnen virka og den ble positiv. Forrige runde hadde jeg 2 tester som blinka på feil og denne gangen 3 stk - jeg vil gjerne tro at jeg ikke er helt vannvittig stupid når det gjelder å utføre denne testen... Så jeg sier høyt GRRR til Clearblue....

Men bort med de tankene og frem med de gode:) Begge gangene var det en fin opplevelse å være på Stork - sikkert sammenheng mellom hvordan de er og hvilken sinnstilstand jeg selv var/er i. Så nå er jeg i gang med nye forventningsfulle dager:) Nå ble dette et langt svar og jeg har nettopp kommet hjem - så hvis det er rotete får du/dere ha meg litt unnskyldt:)

Lykkelig alene

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...