Lykkelig 2 barnsmor <3 Skrevet 20. august 2009 #1 Skrevet 20. august 2009 Visste ikke helt hvor jeg skulle legge dette innlegget, men prøver her. Jeg har testet positivt, og er altså gravid Dette blir nr to som kommer, storesøster er 3 år.. Men har en del mens-lignende smerter titt og ofte. Er dette helt normalt? Husker ikke helt hvordan det var forrige gang. Er redd det skal gå galt... Hvis det er normalt, i så fall hvor lenge er det normalt å ha sånne smerter? Noen uker??
Crys79: gutt09+2011 spire!!! Skrevet 21. august 2009 #2 Skrevet 21. august 2009 Jeg hadde slike smerter ganske lenge mens jeg gikk gravid med gutten min.. fra ganske tidlig og.. ca uke 3 så varte det til ihvertfall uke 10. Var ikke hele tiden, men det kom og gikk hver dag.. Husker jeg var også nervøs for at det var noe feil, men alt gikk bra heldigvis Skal være helt normalt å kjenne mens-lignende smerter pga livmoren som vokser og strekker seg, så tror ikke det er noe farlig Ikke lett å ikke bli bekymret da! Det skjønner jeg veldig godt! Masse lykke til videre med svangerskapet!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå