mea81 Skrevet 20. august 2009 #1 Skrevet 20. august 2009 Jeg er 12 uker på vei og var på første legekontroll for en ukes tid siden. Der oppgav jeg barnefarens navn til fastlegen min. Nå har det seg sånn at denne mannen er voldelig, og dagen etter legeundersøkelsen min slo han meg helseløs, selv om jeg er gravid. Jeg har såklart forlatt han og bor nå på hemmelig adresse, holder på med anmeldelser og det hele. Er en lang og innviklet historie, men saken er at jeg uansett aldri vil ta abort, jeg er klar for å bringe frem dette barnet alene. Er det nå forsent å få til far ukjent, eller er det fortsatt mulig?? Denne mannen skal aldri i nærheten av mitt barn, og etterhvert når han får roet seg tror jeg det er det som er det beste for hans del også, at han aldri får noe ansvar for dette barnet. Noen som vet?
Anonym bruker Skrevet 22. august 2009 #2 Skrevet 22. august 2009 Det er nok dessverre forsent Mea81, men kanskje du kan være heldig å få holdt han unna livet til barnet ditt uansett. Det viktigste er at du ringer en god advokat som har erfaring fra lignende saker. Du bør ikke vente med dette, men sette i gang straks.
Anonym bruker Skrevet 27. august 2009 #3 Skrevet 27. august 2009 Neida, så lenge du bare skrev på helsekortet ditt hvem som er far er det IKKE for sent. Å få fylt ut farskapspapirer før ungen var født krevde de iallefall her at både han og jeg møtte opp på nav og viste helsekort og leg. -Snakk med legen din og få et nytt helsekort!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå