LillePersille88 ? Skrevet 20. august 2009 #1 Skrevet 20. august 2009 Fant denne sangen inne på denne nettsiden: http://www.myspace.com/gerrithofsink Hans barnebarn var dødfødt, og han skrev en sang om hvordan datteren hans følte det.. Jeg var jo ikke så langt på vei som hun sikkert var, men syntes myyye av det passet til meg (kanskje noen flere som synes den passer til seg også).. Uansett, synes sangen var så fin, så søkte på sangteksten på google.. Fant den ikke!! Så jeg måtte høre gjennom sangen med en del pauser mens jeg skrev den ned.. Måtte bare ha den:) Sangen heter "STILL" : I’ve been waiting for you for such a long time You’re always on my mind And I’m lying awake Most of the night Waiting to hold you tight Now that I do And look at you My heart is breaking This can’t be true Lost you before I found you Gone before you came But I love you just the same Missed you before I met you On earth we never can But in heaven we’ll meet again Close to my soul Close to my heart Right from the start Lost in time Lost in space Can’t wait to see your face Now that I do And look at you My heart is breaking I know it’s true Lost you before I found you Gone before you came But I love you just the same Missed you before I met you On earth we never can But in heaven we’ll meet again Sometimes I find myself wondering what to do With this pain that I’m going through But I know one day God will take me away And I’m coming home to you And when I do And look at you My heart is heeling I know it’s true Lost you before I found you Gone before you came But I love you just the same Missed you before I met you On earth we never can But in heaven well meet again In heaven we’ll meet again Hjerteskjærende <'3
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 21. august 2009 #2 Skrevet 21. august 2009 Fikk tårer i øynene. For en jobb du har hatt, du er flink. Nydelig sang. klem
LillePersille88 ? Skrevet 21. august 2009 Forfatter #3 Skrevet 21. august 2009 Jeg måtte bare ha den nedskrevet på datan for den var såå fin:) Så da var det bare å skrive i vei:P Klemmer tilbake:)
hæppi;) Skrevet 21. august 2009 #4 Skrevet 21. august 2009 Her gråtes det gitt. Den var vakker! Takk for at du delte den;)
LillePersille88 ? Skrevet 21. august 2009 Forfatter #5 Skrevet 21. august 2009 Kunne jo ikke la være å dele den!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå