Gå til innhold

Er litt lei meg nå..

Anbefalte innlegg

Storebroren min døde for noen år siden, og jeg har sagt siden den gang at jeg vil kalle opp min sønn etter ham. Dette har min kjæreste vært veldig klar over, og vi har pratet om det navnet pluss mellomnavn.

Så kom jeg med et spesielt mellomnavn som han likte kjempegodt! Problemet nå, er at han plutselig bare vil ha det "mellomnavnet" til navn. Og ikke navnet til min bror.

Jeg kjenner jeg er kjempesåret, og han blir sint når jeg nevner navnet til min bror. Hva gjør jeg nå?!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/140543276-er-litt-lei-meg-n%C3%A5/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hørtes merkelig ut at han plutselig skulle ombestemme seg. Om oppkallingsnavnet er Per, og det andre fornavnet Viktor, og du vil ha Per Viktor og han kun Viktor, kan dere jo døpe han Per Viktor og så kan mannen din eventuelt kalle han kun Viktor.

Men kunne dere ikke funnet et fornavn som likner/minner om din brors navn i stedet? Er jo kjedelig om faren ikke liker sin sønns navn.

Det er det jeg også mener! Han kan jo kalle sønnen vår for mellomnavnet, da vi ikke skal ha bindestrek mellom navnene. Er ingen navn nom ligner på det navnet. Og sambo vil bare ha det mellomnavnet for det var SÅÅÅÅ fint! Har lyst å kakke han i hue med noe hardt noe.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...