Gå til innhold

Er noe endret på den nye Colletten....???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser i butikkene her nå (trondheim) at det har kommet nye pakker med collett. Jeg trodde det kun var nye pakninger, men nå begynner jeg å lure... Lille knert på 5 mnd er en stor gulper, men collett har til nå vært den mme'en han gulper minst av. Helt til de nye pakningene kom. Nå kan han t.o.m gulpe under et måltid. Og grøten blir helt det helt merkelig konsistens på. Må ha i MASSE grøtpulver for å få den bra, hvis ikke blir det bare suppe og det vil han ikke ha. Noen andre som har merket dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja! En ny forskrift gjør at enkelte produsenter må endre sitt produkt, alle endringer er pålagt gjennomført innen utgangen av 2009. Hipp var vel først i løypa, Collett like bak. Har ikke hørt noe om andre merker ennå.

Bruker ikke collett selv, så jeg vet ikke hva som er endret. Men det du bør sjekke er om doseringen er endret. Og også om størrelsen på måleskjeen er endret.

Gi gjerne en tilbakemelding på hva du finner ut og legg ut en advarsel til andre collettbrukere hvis noe av dette er endret!

Skrevet

Ja, det er nytt med både dosering og måleskje, men det står veldig tydelig og stort foran på pakken så den var grei! Men det var den gulpinga og konsistensen på grøten da... Grøten blir helt flytende underveis i måltidet. Har prøvd både nan og hipp før, og da gulpet han enda mer....

Skrevet

Godt å høre at det var godt merket :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...