Gå til innhold

fryseforsøk Porsgrunn... snart medisin....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heia.... Skal til med første søsken fryseforsøk nå snart.. har medisiner klart her... Noen som har noe å si om Progynova?? Blir jeg den "hormonbomba" :-) :-) ????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! Jeg skal inn til Porsgrunn i mårra å sette inn frys!!

Jeg reagerer ikke kjempe mye på progynova èn, men merker det jo..

Lykke til!

Skrevet

heia.. håper det går bra m deg idag :-) Krysser fingre !! Ett eller to egg?? Jeg starta med progynova'n idag jeg. Så da er vi jammen igang igjen. Litt tidlig å si om jeg reagerer på den...

Skrevet

Hei!

Da er ett egg på plass! Det andre var ødelagt..

Men det er helt greit! Har jo en på 14mnd så da holder det med en.. Får bare håpe at egget fester seg..

Håper du ikke reagerer så veldig på progynovaen. Det er jaggu nok annet å tenke på (som surrer rundt i hodet) når vi driver på med detta!

Lykke til!

Skrevet

heia.. hvordan går d m deg?? noen dager sia jeg var innom her... du nærmer deg vel testdag?? Vi var på første ultra idag, skal sette inn til tirsdag... etter planen ett egg... når man har småtroll fra før i hus, tror jeg også d holder me ett egg om gangen... håper ditt egg har festet seg, og at det blir en liten spire ut av det :-) lykke lykke til...

Skrevet

Hei. Jeg har også vært borte fra BIM i noen dager, prøver å ikke blir for hekta.. Da tenker jeg bare enda mer på det som forhåpentlig skjer i magen min.. Jeg skal etter planen teste til fredag.. men jeg gjør det iallefall på torsdag.. så gjenstår det bare å se om jeg klarer å vente til da..

Så spennende. Da er det jo bare å krysse fingrene å håpe på at alt går rette veien til tirsdag, og 40 uker frem!

Jeg håper for oss begge!

Skrevet

Hei :)

Jeg har også satt inn fryseegg i porsgrunn :) to stk, men vi har ikke barn fra før av. Reagerer endel på progynova, veldig hodepine, vondt i magen og hormonella! ikke moro, men håper jo indelig det er vært det ;)

Skal teste på tirsdag! (prøve å holde meg til da hvertfall) er veldig spent, men har en dårlig følelse..

Lykke til jenter :)

Skrevet

Heia... Det er jo så utrolig spennende... får helt vondt i magen etter å tenke på det... trodde ikke jeg skulle bli sånn denne ganga...skjønner jo at d nærmer seg ...

Til torsdag... ååå.. håper den testen blir positiv... :-) at spiren vil være der til den er stor nok :-)

Foreløpig har jeg mange sommerfulger i magen....men snart..... :-)

Blir spennende å høre fra deg etterhvert.

"krysser fingre"

Skrevet

Da har jeg snik testa.. På dag 12 og det var IKKE GRAVID som lyste mot oss... Det hadde vært topp med en liten til, men jeg orker ikke å gå på en ny runde med IVF. Vi har jo prinsen vår!! Så da holder det for oss..

Så da blir det vin på hytte turen i helga...

Håper det går bedre med dere andre iallefall!!!

(statistisk er det bedre for deg (dere) for hver av oss andre det ikke går for)

Takker for samtalene her inne!

Stå på jenter, disse håndlagde babyene er det å trakte etter!!

Klemmer.

Skrevet

Det var trisrt orkidee. Testet negativt i går jeg også, på rd 14. men ingen mens enda da.. kommer vel. Har 7 egg til på fryseren, så dette skal gå en gang for oss!

Kos dere masse med prinsen :) Godt dere har han. og kos deg med vinen på hyttetur :)

Lykke til vidrer!

klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...