Nivea30 Skrevet 20. august 2009 #1 Skrevet 20. august 2009 Det er jo lettere å handle i butikk der man kan prøve varen på før man kjøper. Tenker på om det er mye styr dersom str. skulle være feil, eller om jeg ikke liker varen når jeg får den. Hvordan er det med retur og slike ting?
Dotten Skrevet 20. august 2009 #2 Skrevet 20. august 2009 Ikke noe problem. Jeg har handlet med Ellos (og HM), sendt i retur osv. Aldri hatt noe problem
♥Cherrypie♥ Skrevet 20. august 2009 #3 Skrevet 20. august 2009 alt man kjøper på nett ifølge norsk lov har man returett på 14 dgr.. man sender den tilbake,porto trooor jeg man må betale selv..legger ved angrerettskjema som følger med pakken å man får ny vare (riktig str)eller penger tilbake.. ellos og hm kan vel ikke bli tryggere tror jeg:)
PAVEEL Skrevet 20. august 2009 #4 Skrevet 20. august 2009 de er kjempekjekke både på levering og retur. handlet der mange ganger:-)
Nivea30 Skrevet 20. august 2009 Forfatter #5 Skrevet 20. august 2009 Flotte greier, tror jeg tar sjansen jeg:) Takk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå