Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har jeg endelig hatt min første inseminasjon på Storken i Danmark!

Jeg har planlagt dette i to år, og det er godt å endelig være i gang..

Nå krysser jeg bare fingrene og håper på positivt resultat..

marie

Skrevet

I dag er det lørdag, og jeg var på Storken på Onsdag..

Noen som veit hvor tidlig man kan få tegn på at man er gravid?

Jeg hadde kramper i livmora første dagen, og det var normalt, siden de satte spermen rett inn i livmora.. Etter det hadde jeg nesten to døgn hvor jeg kun var sliten og litt kvalm, men nå har jeg noe som ligner svake menssmerter, er veldig trøtt, dårlig matlyst og kvalme.. Det frister ikke en gang med sjokolade... Kan jeg ha festesmerter allerede? Venter ikke mensen før om 1,5 uke... Synes det er litt tidlig til å merke noe, og håper vel egentlig at det ikke bare er innbilning...

Skrevet

Hei.

Du er inne i noen nervepirrende uker, som bare vil fortsette og forsette...;-)

Man kjenner og tolker og lurer konstant. Husker at det som var annerledes enn vanlige menssmerter hos meg var stikkninger i den ene siden, ellers var det meste som det pleide før en vanlig mens. Jeg tok første test på dag 12, den var negativ. Men på dag 14 var den heldigvis positiv og idag har jeg verdens herligste gutt på 8 mnd.

Lykke til!!!!

• 2 uker senere...
Skrevet

Er i dag på dag 14, og har testet.. Det ble positivt!!! Hadde aldri trodd at jeg skulle få det til på første forsøk.. Nå håper jeg bare at alt går bra de neste mnd.. Gleder meg!

Skrevet

Gratulerer så mye med positiv test :o)

Min test ble positiv i juli 2008, og nå sitter jeg her med verdens skjønneste lille jente på 5 måneder :-)

Lykke til videre!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...