To tette og ei badehette ;) Skrevet 20. august 2009 #1 Skrevet 20. august 2009 Uff, dette er litt tricky.. For to uker siden ca så var min siste mens dag. Men nå har jeg hatt graviditets symptomer i ca 1 uke, dvs halsbrann, stikking i brystene og magen, svimmel. Og nei, jeg har ikke så lyst til å bli gravid at jeg innbilder meg symptomer Min menstruasjon kan nesten forventes etter klokka, men sist måned kom den 1 uke for sent, men da helt vanlig godt med blod. Jeg har ei datter på 16 mnd, og sist fikk jeg ikke symptomer før uke 6 eller 7 med fryktelig kvalme. Ikke noe kvalm nå. Jeg kjøpte en Clear Blue test i stad som jeg skal ta i morgen tidlig. Og der står det at man tidligst bør ta den4 dager før forventet mens. Men siden jeg har symptomer så lurer jeg på om jeg faktisk var gravid selv om jeg hadde mensen forrige mnd. Og da endelig... til poenget... Kan man ha alle disse symptomene og testen ikke vil vise positivt før forventet mens? Takk for svar!
Drømmen om 2 små oppfylt Skrevet 21. august 2009 #2 Skrevet 21. august 2009 Hvordan gikk det? Gravid igjen? Jeg tror du kan ha alle disse symptomene uten at testen slår ut hvis det er kort tid siden eggløsning. Lurt av deg å ta en test, men blir den negativ, så tar du vel en ny om noen dager? Lykke til!
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 21. august 2009 #3 Skrevet 21. august 2009 Hei,hadde like symptomer til deg sist jeg var gravid,men testen ble negativ 4 dgr før. Den ble ikke sterk før dagen etter ikm,viste svaakt kvelden før ikm. Lykke til
To tette og ei badehette ;) Skrevet 2. september 2009 Forfatter #4 Skrevet 2. september 2009 En oppdatering: Testen jeg tok ble negaviv.. Men tok en ny test idag som er positiv! 5 dager idag etter IKM. Jipi!!
Carina har to små gull Skrevet 2. september 2009 #5 Skrevet 2. september 2009 Gratulerer så masse Nyt svangerskapet Du får spre rundt deg med masse babystøv så vi andre her inne kanskje også blir gravide
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå