Anonym bruker Skrevet 20. august 2009 #1 Skrevet 20. august 2009 Jeg trenger egentlig litt folk med erfaringer. Jeg er helt i startfasen på å se etter vogn, er fortsatt fire mnd til han skal komme seg ut fra huset sitt. Men jeg er helt blank. Absolutt helt blank på dette med vogner, kombi,duo,bagdel,sportsvogn...Aaaalt man leser her inne. Jeg trenger bare anbefalinger på vogner som GODE, STABILE (og 4hjul!). Jeg får Desemberunge, så vil ha godt med plass. Så at Simo Kombi er veldig smale, eller? Jeg er også avhengig av at den er lett å pakke sammen og ikke tar allverdens med plass. Jeg har skjønt at på mange vogner kan du kjøpe vogna, så etter et halvt år \ 1 år kanskje?\ så kan du bruke den bare med en annen del enn bag? Ja takk ;-) Ikke avhengig av å kunne ta med bagdelen verken opp i leilighet eller opp hos andre folk-......hjeeeeeeelp:( (ble enda mer blank av å dra i butikken og. Har lyst på emmaljunga men vet ikke?)
Anonym bruker Skrevet 20. august 2009 #2 Skrevet 20. august 2009 Mange "argumenter" i innlegget ditt så ikke så lett å vite hvilke råd man skal gi deg. MEN for å plukke ut noen av de. Du vil ha 4 hjul, den bør være noenlunde liten sammenlagt, syns Simo Kombi er smal, du vurderer Emmaljunga: Da tror jeg Emmaljunga City Cross kan være noe for deg. Dette er i utgangspunktet en sportsvogn, altså uten bag. Men Emmaljunga har noe som heter City Bag som kan festes på mange av understellene deres. Bagen er ikke av de største på markedet, men tror nok du fint kan bruke den til et stykke utpå våren. Sportsvogndelen er lun og god og ikke noe problem å bruke for en liten baby. For å gjøre det lunere kan du anskaffe en softbag som du bruker i sportsvogndelen. Sjekk ut på www.emmaljunga.no Simo Kombi er heller ingen dum vogn, og din baby vil være liten på verste vinteren så tror ikke det vil være noe problem at bagen er litt smal. Den er også god som sportsvogn. Her kan du bruke hetta på kombibagen som forlenger på fotbrettet på sportsvognen, så får du en god og lun sportsvogn. Som alternativ kan du vurdere Simo Duo, da får du større bagdel. Ulempen med Simo er at de er store sammenlagt. Håper du ble noe klokere, hvis ikke så bare spør mer :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå