Gå til innhold

Tr bare 12 dager etter positiv el-test? Hm...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde el lørdag 8.august, fikk positivt altså,ettersom jeg har skjønt vil egget slippes ca 24 timer etter, så jeg hadde el søndag,og ikm er da nå søndag 23. Men så har jeg hatt så murringer og stikkinger oppi selve (ja dere vet :) )....særlig idag, og akkurat nå fikk jeg brunlig utflod på papiret da jeg tørket meg...sukk. Er det tr på vei da eller? Skal ikke den komme 14 dager etter el?

Nå har det gått 11? Hvis det er for kort mellom el og mens, er det noe som ikke stemmer med progesteron eller noe i den duren? Eller dårlige egg? Høres ut som jeg har egg fra prior :)

Jeg vasket meg grundig og kjente på tappen oppi der, og den var kjeeeempelangt oppi og hard,lenge roppi enn ellers når jeg kjenner.

Tok en test idag tidlig, men negativ, men jeg tenkte at det er jo ikke før søndag jeg kan begynne å teste kanskje, så for tidlig,leste av ti min etter og jeg så en svaaak strek, men klarer ikke å se om den er grå som en skyggestrek eller rosa.

Men om jeg skulle være gravid,behøver det å bety med den brune utfloden min at jeg mister? Noen med peil her?

Ble litt langt dette, sorry....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg leste nettopp om lutealfase,at den normalt er på 14 dager, den bør være på 10 dager, var det jeg mente om for kort tid fra el til mens,men fint om noen kan svare meg på det andre...

Skrevet

Hei du, det beste svaret får du nok om et par dager når du tar en graviditetstest. Men om du er gravid, så betyr ikke spotting nå at noe er galt. Mange spotter litt den første (og av og til også andre og tredje) måneden rundt omkring når mensen skulle kommet. Krysser fingrene for at du er på tjukka!! :-)

Skrevet

HI her, fikk mensen gitt, så da klaffet det ikke denne mnd heller...ja ja.

Prøve igjen neste mnd da..., gir ikke opp enda :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...