retro Skrevet 20. august 2009 #1 Skrevet 20. august 2009 Når viser magen? Husker ikke når magen begynnte å vise sist. Er nå 8 uker og føler meg så oppblåst. Men synes å huske at jeg fikk tidlig mage. Hadde i allefall stooor mage
indigomamma Skrevet 20. august 2009 #2 Skrevet 20. august 2009 tidligere og tidligere spør du meg hehe...men det er jo veldig individuelt.
DK+2 Skrevet 20. august 2009 #3 Skrevet 20. august 2009 Er og ca uke 8, har følt meg veldig oppblåst siste uka, litt bedre nå, men virker så det går opp og ned.
Annci<3 Skrevet 20. august 2009 #4 Skrevet 20. august 2009 I uke 8 hadde jeg mage, men da følte jeg meg mest oppblåst. Men ukene etter følte jeg meg mindre oppblåst, og nå i uke 11 er det ikke noe oppblåst lengre, men babymage, så absolutt:) Men magen, oppblåst eller ikke, viste greit i uke 8, men langt ifra så mye som nå
pobbles Skrevet 21. august 2009 #5 Skrevet 21. august 2009 Dette er förste gang jeg er gravid, men jeg har ingen antydning til mage en gang! Fram til uke 8 var jeg litt oppblåst i en uke eller to, så forsvant det, og nå er det helt flatt.... men fosteret er vel ikke mer enn 30mm så det er lett å gjemme seg der inne enda tenker jeg ! uke 10+3..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå