Gå til innhold

Noen med erfaringer rundt TFK Twinner Twist? (u/t)

Anbefalte innlegg

Skrevet
  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

Skrevet

vi har hatt TFK Twinner Twist duo, og har hatt en del problemer med denne. Vi har absolutt ikke vært fornøyd. Har levert inn 3 eller 4 bager pga av at metallet i bøylen du skal bære i er for tynt, og har blitt bøyd. For ca en mnd siden skiftet vi til sportsdel, og fant da ut at glidelåsen for å regulere ryggen på den ene siden var ødelagt. vi ga beskjed om dette med en gang, og skulle fått ny. Det har enda ikke kommet til butikken, med det resultat at den låste seg helt her om dagen, og vi har nå fått låne en vogn av den gamle typen fra butikken (Twinner twist). Synes den virker bedre, men hadde nok valgt en annen vogn om jeg skulle valgt nå. Har vært alt for mange småproblemer. Utrolig frustrerende å ha en vogn som blir ødelagt hele tiden. Husker ikke lenger hvor mange ganger vi har vært på barnas hus pga den vogna. Konseptet på vogna synes jeg er bra, spesielt med bagene, men liker heller ikke at sportsdelen kun er festet med trykknapper. Synes det virker litt spinkelt når det skal være to barn i den...

Ble litt langt og negativt dette :P Men som du sikkert skjønner har jeg hatt en del frustrasjoner rundt denne vogna....

Lykke til med vognkjøp!

Skrevet

Takk for svar! Ja er en del negativt å høre om den vogna, selvfølgelig er ikke alle like uheldige, men tror vi har bestemt oss for å gå for emmaljunga. Bor på vestlandet og må ha en vogn som er robust og tåler en støyt. :-)

Skrevet

Vi har TFK tvilling vogn til våre jenter på 3 måneder og er kjempefornøyde med den!! Lett vogn, kommer inn over alt og enkel å legge/sette sammen. Det at det er 2 svingbare hjul fremme er også veldig bra!

Dette er en vogn jeg uten tvil hadde kjøpt en gang til:o)

• 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...