Gå til innhold

Første mensen etter dere mistet??

larven

Anbefalte innlegg

Hei..:)

Jeg lurer på hvordan den 1. mensen etter at dere mistet utartet seg?

Jeg var gjennom en medisinsk abort for 4 uker og 4 dager siden, og har egentlig småblødd hele tiden siden da..-for 10 dager siden kjentes det ut som om jeg hadde en veldig kraftig eggløsning..men så lurer jeg på om det kan ha vært mens smerter..-jeg begynte å blø litt etterpå, men bare litt i en dag..så har det vært brunt siden-men sånn har det altså holdt på helt siden aborten og har fått konstantert at det ikke er rester igjen..-Håper dessuten at jeg er gravid igjen, fordi vi hadde sex 1/2 time rett før jeg kjente -det jeg tror var eggløsningen;) Vi har hatt ubeskttet sex flere ganger siden aborten-jeg tok en test for en uke siden for å sjekke om hcg var uta av kroppen og testen var så svakt positiv at det var så vidt du kunne skimte den streken..så jeg tok en ny test i går og da var plutselig testen mye sterkere:))..........men så tok jeg en til idag, og den var svakere, omtrent som den i forrige uke-krysser fingrene for at jeg er gravid og at testen ikke ble sterkere idag fordi det vat ettermidagsurin..håpe,håpe;)

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...