☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 20. august 2009 #1 Skrevet 20. august 2009 Ser at det er noen som ikke skal ha pausemåned etter pergokur, men begynne rett på en ny kur. Jeg har jo ikke direkte fått beskjed om å ta en pausemåned nå når det ikke fungerte denne mnd (men har jo lest at mange tar en såkalt pausemåned før de går på ny kur), så jeg lurer jo på om jeg skal hoppe rett på ny dobbeltkur nå uten pausemåned eller om jeg skal ta en pausemåned og så begynne igjen evt neste måned hvis det ikke sitter en spire da? Greier ikke helt å bestemme meg, så ender vel med at jeg ringer gyn i morgen uansett for å høre hva de råder meg til... Lurer bare på hva deres leger/gynekologer sier?? Hvorfor pausemåned og hvorfor ikke pausemåned?? Setter stor pris på svar... Klem fra
☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 21. august 2009 Forfatter #2 Skrevet 21. august 2009 Ringte gyn i morges og han sa jeg kunne begynne rett på ny kur uten pause, det var først etter 3 mnd jeg skulle ta en liten pause. Han sa jeg kunne begynne i dag på syklus dag 3 (nettopp hentet resepten og inntatt de to første tabl)... Flere som har fått beskjed om å begynne på dag 3 istedet for dag 5 som jeg gjorde forrige gang?? Klem fra
Mamma`n til Ole Kristian Skrevet 21. august 2009 #3 Skrevet 21. august 2009 Så bra, det er det bare å stå på denne mnd også Så skal du se at den sitter der snart:) Lykke til med pergospisingen og måtte bivirkningen holde seg langt unna:) Stor klem fra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå