Gå til innhold

noen som vet hvor mye det koster å "skifte" gulv fra teppe til parkett?

Anbefalte innlegg

Skrevet

i en leilighet på 60 kvadratmeter, hvor mye vil det koste? laminat eller parkett. bare sånn ca...?

har fått meg en leilighet men HATER støv så vil ikke ha babyen i en leilighet med vegg til vegg teppe..... :-/

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi hadde tregulv, ( tungt å vedlikeholde ), og skiftet til pergo. - Veldig fornøyd, og det tåler mye mer enn parket. Ofte billigere også. Litt usikker på hva det kom seg på, men ble gulv til stue og gang som til sammen blir ca. 30 kvm, og på byggmaker får du pergo til 160 kr pr. kvm tror jeg.

Alloc eller noe er et annet merke som er tykkere, og mewr kostbart, men da har du et høyst ripefritt gulv til du runder 150 vil jeg tro. Det koster endel mer, men sjekk ut i butikken om du har BM i nørheten;)

Lykke til:)

Skrevet

Vi skiftet gulv like før jul i fjor, 45 kvadrat med stue, pergo laminat på tilbud, kom vel på ca 11500,- pluss lister og underlag og diverse..

Var ferdig akkurat til juletreet skulle inn på lillejulaften..hehe :)

Er det kjellerleilighet? I såfall anbefales det å legge en "varmekabelmatte" under, for at gulvet ikke skal føles så kaldt, og da blir det straks dyrere..:)

Skrevet

tusen takk for svar begge to :) :) :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...