larven Skrevet 20. august 2009 #1 Skrevet 20. august 2009 For 4 uker og 4 dager siden måtte jeg desverre gjennom en medisinsk abort. jeg var da i uke 9+1, det var triste saker og jeg har ønsket å bli gravid igjen så fort som mulig.. Jeg har helst siden aborten blødd vekselsvis rødt og brunt blod, det kan komme en dag uten noe før det plutselig kommer brunt blod igjen..Men har vært på ultralyd og det er ikke rester igjen i livmoren. Det virker som om at når vi har hatt sex , så begynner jeg å blø i en dag..før det vlir brunt igjen:( Etter at vi hadde sex for 10 dager siden, kjentes det ut som om jeg fikk en veldig kraftig eggløsning rett etterpå..håper det var det;) Jeg begynte oxo å blø etterpå, og tenkte først det var mensen som kom, men det var som de andre gangene vi har hatt sex etter aborten, bare litt blod i en dag..også brunt igjen..Itilegg så kjenner jeg veldig godt forskjell på mens og eggløsningsmerter-og dette kjentes ut som eggløsning, men smertene var mye sterkere enn vanlig.. For 1 uke siden tok jeg en graviditetstest for å sjekke om hcg var ute av kroppen etter aborten-den var så svakt positiv at det var så vidt man kunne skimte en strek -hvis man så på den i sterkt dagslys.. Så tok jeg en ny en i går..og regnet med at siden det har gått en uke, så burde vel det lille hcg som var igjen ute av kroppen..-men da var plutselig streken mye tydeligere en sist uke!!?? Så nu lurer jeg på og jeg kan være gravid igjen eller om testen lurer meg ...??Kan den være kjempe svak og så bli sterkere -hvis det er gammelt hcg som slår ut..?? Håper på noen synspunkter..og håper jeg er gravid igjen;)
Mannaen*prøvd leeenge*GRAVID* Skrevet 20. august 2009 #2 Skrevet 20. august 2009 Tror du kanskje er gravid jeg=)testen kan jo ikke bli sterkere en uke etter..eller? har aldri hørt om det ihvertfall..test videre i dagene som kommer.blir streken sterkere er du gravid:)
07&10&13? Skrevet 20. august 2009 #3 Skrevet 20. august 2009 ÅÅÅ så spennende Har omtrent samme opplevelsen bak meg... var 9+6 da jeg gjennomgikk en medisinsk MA for 3 uker og 3dager siden... Vi ønsker også å bli gravide igjen fort, så er så positivt å se andre som muligens lykkes og som er positive! Håper jeg får høre vider hvordan det går :) Lykke til!
larven Skrevet 20. august 2009 Forfatter #4 Skrevet 20. august 2009 Håper virkelig det.. Men håpet mitt sank litt i sted, hadde tenkt å ta en ny test i morgen, men klarte ikke vente-og tok en ny for en time siden..og den var svakere igjen..:(Hmm, forstår ikke der helt..Håper det skal være fordi det var ettermiddagsurin..og det i går var på formiddagen.. Håper virkelig at jeg er gravid..og syns det er rart at tesen skulle bli så positiv i går..-hvis hvg skulle være synkende etter aborten...
07&10&13? Skrevet 20. august 2009 #5 Skrevet 20. august 2009 kanskje det var fordi du ikke brukte morgenurin? Heier hvertfall veldig på deg vet hvor sterkt ønsket og savnet blir...
larven Skrevet 20. august 2009 Forfatter #6 Skrevet 20. august 2009 Takk for , ja savnet og ønsket er så sterkt og er omtrent det eneste man tenker på.. Ble så gla i går...og håper virkelig at jeg er gravid;)
SkyBaby Skrevet 20. august 2009 #7 Skrevet 20. august 2009 Håper på det beste for deg!! Hold oss oppdatert da
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 20. august 2009 #8 Skrevet 20. august 2009 Hei på deg. Var gjennom det samme som deg for 4 uker siden idag. Var 13+5.Har testet veeldig svakt siden søndag. Blødde ingenting etter operasjon, så 2 leger sa til meg idag at det var nesten 0% sjanse for at det var hcg igjen i kroppen. Tok 2 tester for 1,5 uke siden som var helt negative,men strekene blir ikke tydeligere foreløpig,men ikm tror jeg er lørdag,og sist testet jeg ikke før på ikm dagen,og da var den heller ikke sterk. Så lever i håpet. Tror du er gravid da strekene er tydligere. Lykke til. Tordner her så må skru av hehe
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 20. august 2009 #9 Skrevet 20. august 2009 Ps strekene blir mer utydelige m etterm.urin
larven Skrevet 20. august 2009 Forfatter #10 Skrevet 20. august 2009 Håper det..)Huff, det e jammen ikke lett å gå rundt med ett så sterkt ønske..-men datt litt nedi mellom for ett par timer siden, siden testen plutselig ikke var like sterk som igår-håper virkelig det er fordi det var ettermiddagsurin.. Kan legge til at jeg fikk målt hcg i blodet for 2 dager siden, da var det på 82..men jeg vet jo ikke om det er stigende eller synkende..Legen jeg snakket med rett før blodprøven ble tatt sa at han regnet med at hcg skulle vær eunder 5 nå..!! -så jeg håper den er stigende-altså en ny graviditet;) For hvis hcg var 82 på tirsdagen...så ville den vært høyere i forrige uke(hvis det er pga at hcg kommer fra aborten)..og da ville vel den testen jeg tok i forrige uke vært mye tydeligere? Det va jo så vidt man kunne skimte en ekstra strek der hvis man studerte nøye i daglys..Men man vet aldri, håper bare ikke jeg blir skuffet nå...
larven Skrevet 20. august 2009 Forfatter #11 Skrevet 20. august 2009 Håper det ordner seg snart for dere "jece-og leon-Nicolay" og " katta76" Leste at du "katta76" nesten ikke blødde, men hvordan er det med deg jece?
07&10&13? Skrevet 22. august 2009 #12 Skrevet 22. august 2009 Jeg tokdet medisinsk, så da er det jo vanlig at det blør i opp til to uker, men jeg sluttet å blø etter ca 4-5dager Har heller ikke hatt noen mellomblødning, så håper alt er ute og bra.men skal til legen nå på tirsdag sånn at de kan ta blodprøver å sjekke HCG nivået i blodt og har ett sånn bittelite håp inni meg Men hvordan går det med deg da?
larven Skrevet 23. august 2009 Forfatter #13 Skrevet 23. august 2009 Har blødd til og fra i 5 uker nå..!!!! Først er det rødt, så kan det bli brunt i noen dager, så borte i en dag..og så begynner jeg plutselig å blø igjen-kjipe greier:( Men det er aldri mye..bare litt og det holder med truseinnlegg..Har vært på ul forrige tirsadg og legen sa det ikke var noe rester igjen. Den dagen ble også hcg målt, den var på 82..håper det er oppadgående, men tør egentlig ikke håpe på det..;)Vil gjerene bli gravid nå, helst for 14 dager siden;) Når det har vært en dag uten blødning så har vi hatt sex..og da begynner jeg å blø igjen-Men i dag har jeg ringt sykehuset og avtalt med vakthavende lege at jeg skal komme i morgen i 10-11 tiden..så får vi se hva som skjer, da ønsker jeg oxo en ny hcg måling;) Det er plagsomt å vente , tenke og ønske..men håper alt orden seg snart:) vet jo ihvertfall at vi kan bli gravide;)
07&10&13? Skrevet 24. august 2009 #14 Skrevet 24. august 2009 Håper alt ordner seg fort Er så spent på morgendagen jeg! Men er nok dsv redd for at kroppen lurer meg Men har mye mer stikking i brystene nå, og mer "leamus" i tumga som tidligere har vært sikre tegn da... når skal du ta ny måling? og hvor lang tid må du vente på svarene på HCG måling?
larven Skrevet 24. august 2009 Forfatter #15 Skrevet 24. august 2009 heei:) Var å tok hcg i dag og har fått svaret..buhu..-jeg er ikke gravid:( Hcg min er nå nede i 30..så da er den nedadgående tter aboretn og ikke oppadgående pga ny graviditet som jeg håpet på.. Men, det er ikke annet å gjøre enn å kjøre på, lokke mannen i seng og håpe det klaffer snart.. Skulle ønske jeg visste når eggløsningen vil være, men det er jo vanskelig nå eter at kroppen er i ubalanse.. Du må si ifra hvordan det går med deg da..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå