luva* Skrevet 20. august 2009 #1 Skrevet 20. august 2009 Nå er jeg nesten passert 12 uker. Er ca 11 + 4 i dag. Rundt uke 6 hadde jeg blødninger to ganger, har vært på ul etter det, og allt så fint ut. Legen sa også at så lenge jeg ikke hadde vondt, måtte jeg ikke bekymre meg for om jeg blødde litt. Desverre er det så utrolig mye lettere sagt enn gjort. Nå blør det igjen (som de forrige to gangene har vi hatt oss to påfølgende dager). Det er sikkert ingenting å bekymre seg for, men jeg klarer ikke å la være. Og jeg som gledet meg sånn til vår lille ferietur i helgen, vi drar senere i dag. Nå kjennes det ut som allt er ødelag, vil bare hjem og legge meg under dyna Snufs!
indigomamma Skrevet 20. august 2009 #2 Skrevet 20. august 2009 HUff da ville bare si at jeg blødde ofte med minste mann. var innlagt flere ganger . men har er ute i full vigør og kaster vann nå Lykke til går sikkert kjempe fint
* * felicia** Skrevet 21. august 2009 #3 Skrevet 21. august 2009 Tror det er en del som begynner å blø etter samleie, så sannsynligvis er det vel dette for deg denne gangen også - siden det var sånn de andre gangene.
☆EkM Skrevet 21. august 2009 #4 Skrevet 21. august 2009 Det er ikke unormalt å blø etter samleie! Skjer visst noe med slimhinnene, som gjør at man blør lettere... Derfor man blør lettere i nese/tannkjøtt også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå