MammatilfemGull Skrevet 20. august 2009 #1 Skrevet 20. august 2009 Vi har bestemt oss for å prøve å få ett barn til.Problemet mitt er at jeg ikke har fått tilbake mensen etter sistemann.Ammer ennå.Noen som har noen tips eller råd for å få mensen igjen?Fikk den etter ca tre mnd med de to andre.
trebarnsmamma84 Skrevet 20. august 2009 #3 Skrevet 20. august 2009 Eg har ingen tips til å få tilbake mensen,men eg vart gravid igjen uten å få igjen mensen...då nr 2 var 5 mnd...!!Eg hadde ein del slim då,så tippa at eg hadde el då....og da stemte.... Masse lykke til med prøving...Kor gamle er dei andre?? Eg har ei på 4.5,ein på 2 og ein på 1....har lyst på 4 me og=)=)
babyklar er lykkelig :) Skrevet 20. august 2009 #4 Skrevet 20. august 2009 hei er inne å sniker litt, tilhører egentlig desemberforumet da jeg er gravid, men var her inne ca ett år først da med begge mine to fra tidligere har jeg ammet ca ett år.. problemet har jo vært at jeg ikke har turt å stole på ammingen og derfor skulle begynne med minipiller.. men di skal man jo starte på på første dag av mens.. jeg fikk heller ikke mens tilbake. hadde da gått vel 6-7 mnd.. så jeg avtalte med lege å begynne med minipillene, og når jeg da fikk mensen skulle jeg kaste brettet, og begynne fra begynnelsen med ett nytt, også følge det videre som man skal. vet ikke om dette er greit å gjøre, men funket på meg ihvertfall, fikk mensen etter kort stund med mini-piller, tror det tok mindre enn to uker.. kanskje du kan snakke med legen din om det kan være en mulighet? lykke til ihvertfall
MammatilfemGull Skrevet 21. august 2009 Forfatter #5 Skrevet 21. august 2009 Takk for det:-)Mine barn er 3, 2 og 6 mnd. Det er 16 mnd mellom de:-)Vil gjerne ha nestemann tett også så håper jeg snart blir gravid!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå