Gå til innhold

Når ville dere tatt en test?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er ei uke siden el, og hadde sex samme dagen. Murringene jeg har hatt siden kjennes mistenkelig ut! Men vil ikke kaste en test "ut vinduet" om det er for tidlig....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har hørt om de som har testet veldig tidlig positivt, men jeg ville ha ventet.. For da slipper man evt å bli litt sånn skuffet dersom den er negativ.. Og hvis den skulle vise skikkelig svakt positiv, så slipper du å gå å gruble på om du er eller ikke er.. Du kan jo teste 3-4 dager før ikm, i alle fall med CB (Kanskje flere typer også?) Det er ikke mange dagene til, siden mensen kommer 14 dager etter EL.. Da kan du jo teste om 3 dager eller noe slikt.. :D Prøv i alle fall til å vente til i morgentidlig, eller vent med å tisse og teste til 9-10tiden i kveld.. Slik at den eventuelle hcg'en får samlet seg opp litt..

Håper det går din vei:D Krysser alle fingrer og tær!!:)

Skrevet

Enig med 1MA prøver igjen. Jeg ville tidligst testet 4 dager før IKM. Tror det er relativt få som får hcg utslag så tidlig som en uke etter eggløsning, det kan bare bli unødvendig nedtur med negativ test som slettes ikke trenger å være negativ, Tvi tvi!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...