fullfartheledagen-med en til! Skrevet 20. august 2009 #1 Skrevet 20. august 2009 Kan noen oppdatere meg litt? Sitter her for morro skyld og skal prøve å ta ringtesten. Men hva tyder det på når ringen snurrer eller pendelerer? Husker ikke... Forøvrig så pendelerer den her:-) Mange den har stemt på??
jeannies Skrevet 20. august 2009 #2 Skrevet 20. august 2009 Hei! Det blir jente hvis den snurrer i ring, og gutt hvis den går frem og tilbake=) Resten kan jeg visst ikke svare på for jeg er førstegangsgravid ;-)
Gjest Skrevet 20. august 2009 #3 Skrevet 20. august 2009 med meg endret deg seg ut ifra hvilket rom jeg satt i, hvilken ring jeg brukte, og hvilken lenke jeg brukte her er det bare å sette sammen forskjellige ringer og lenker og prøve ut men jeg hadde en struttende guttemage, og det ble gutt da
fullfartheledagen-med en til! Skrevet 20. august 2009 Forfatter #4 Skrevet 20. august 2009 Hehe, takk for svar! Ja har gutt fra før, blir spennende å se;-)
Gjest Skrevet 20. august 2009 #5 Skrevet 20. august 2009 dette er veldig spennende synes jeg,det stemte med mine 2 første barn=) Make a pregnancy ticker
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå