paper Skrevet 20. august 2009 #1 Skrevet 20. august 2009 Trenger noen trøstende ord...-ser faktisk ikke ut som om han snur.. Har snakket masse,er på nett,men nå er jeg "der"han var...,har formidlet dette til ham med teskje..,når ikke frem.. Hvor lenge skal jeg gå slik å vente,vente,vente på at han tar kontakt synes du??? Jeg sender ikke flere sms,mail el.l nå..,får se om han savner meg.. Hvis han virkelig elsket meg sååå utrolig høyt som han sier-det går da vel ikke over bare sånn boff??? Jeg savner ham.Men enn svangerskapet.Det er jeg glad for...,em baby til før jeg blir urgammel skal jeg nok få til... Please-vær så snill.Trenger råd og tips!!!!!!Klem,klem
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 20. august 2009 #2 Skrevet 20. august 2009 Hei vennen min. Dette var trist å høre. Jeg har et veldig godt råd som funker på de alle fleste,inkludert meg selv. Du skal ikke kontakte han mer i det hele tatt. Han vet hvor han har deg hen når du kontakter han mye. Uansett hva han gjør er du der for han,tror han. Nå skal du bare prøve å være sterk,vet det er vanskelig,har vært i denne situasjonen før med min x,kjenner så alt for godt til det. Men han var utro og jeg ville ikke ta han tilbake. Når jeg da ble uintressert, ble han desperat,men da hadde jeg allerede funnet kjærligheten med en annen,min nåværende mann. Vet at hvis du later som du ikke er interresert,får han panikk. Dette har flere av mine venninner erfaft,og flere guttekamerater har sakt at det er slik gutter er. Prøv å finne på noe gøy i mellomtiden,vet det er vanskelig,men jammen klarte jeg det, og ble sterkere av det. Er sikker på at når det går en stund uten kontakt får han tenkt seg grundig om. Er her for deg. Masse lykke til. Stor trøsteklem. Ps ikke gi opp.
paper Skrevet 20. august 2009 Forfatter #3 Skrevet 20. august 2009 Hei,vet du:alle(bruker venninner endel)ha.ha,sier det samme som deg.. Problemet er bare at vi ikke reffes naturlig-traff ham på nett så han bor ca tre kvarter fra meg.Ingen felles venner,aktiviteter eller jobb som liksom knytter oss sammen.. Ikke kontaktet ham idag-vært et helvete på jord.. Skrevet en stooor lapp om at jeg IKKE skal gjøre nettopp det.. Ringer han skal jeg svare å være blid og opplagt i stemmen.Event.tom.la det gå litt tid å ringe han opp igjen.Hvis jeg klarer det da!!! Fy F..-FOR et jæ....liv noen ganger!!!Har hatt noen forhold,men aldri hatt det så ille som nå. Går på jobb om noen timer-tenker det er bra komme igang igjen.. Prøver å si til meg selv at det er His loss..-enkelt og greit!!!!! Takk for all støtte...,jeg kommer sterkere tilbake mhp.spørre hvordan det er med deg osv... Kan jeg spørre hvor du bor??Jeg bor i Buskerud.Klem sålenge da!!
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 20. august 2009 #4 Skrevet 20. august 2009 Stå på jenta mi! vis deg sterk, og hvis han ikke bryr seg en jæ.... drit så finnes det så mange andre på denne jord. Opplevde et helvete i hele fjor med eksen. Heldigvis kom jeg sterkere ut av det og har vært sammen med verdens beste mann i et år nå. Med x 17 år i bergodalbane. Jeg kommer fra Arendals område,altså noen timer unna deg. Jeg har heldigvis kommet meg etter aborten,men kroppen driver gjøn med meg,så får ta en test i morgen. Tenker masse på deg. Stor klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå