rima Skrevet 20. august 2009 #1 Skrevet 20. august 2009 Skal til etterkontroll i morgen. Betaler man egenandel etter slik kontroll? Den er jo nesten "obligatorisk" etter svangerskap og fødsel? Eller?
Lille tripsi Skrevet 20. august 2009 #2 Skrevet 20. august 2009 Har nettopp vore på en forsinket 6 ukers kontroll (er 3 mnd siden fødsel) og fikk vite det var gratis..tok blodprøver av jern og blodprosent pga svangerskapet som eit gratis tilbud etter fødsel...
Gemini77 Skrevet 20. august 2009 #3 Skrevet 20. august 2009 6 ukers kontrollen er gratis etter et svangerskap.
AO3 Skrevet 20. august 2009 #4 Skrevet 20. august 2009 Den er ikke obligatorisk, men den er gratis, ja. Jeg har faktisk hatt fem gratis etterkontroller, jeg! Hver gang (etter den første, hos jordmor) forsøker jeg å betale, siden jeg jo HAR vært på etterkontroll, opptil flere ganger... Men betalt, det skal de ikke ha. To ganger hos fastlegen, og to ganger hos gynekolog!
rima Skrevet 20. august 2009 Forfatter #5 Skrevet 20. august 2009 Takktakk dere! Greit å vite dersom de ber om betaling.
nedtråkka kaviartubepupper Skrevet 20. august 2009 #6 Skrevet 20. august 2009 Jeg var hos privat og var veldig usikker på pris. Men det var gratis ) Betalte 75 kr, men er usikker på om det var henvisning for noe annet eller om det var utstyret de brukte (satt igjen noen rester de måtte få ut *GRØSS*).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå