januarbaby+maibaby Skrevet 20. august 2009 #1 Skrevet 20. august 2009 Testet med CB digital idag, 5 dager før forventet mens!! Har termin 5 mai 2010!!! Er såååå glad!!
Gjest Skrevet 20. august 2009 #2 Skrevet 20. august 2009 gratulerer og velkommen hit til oss=) det var jo tidlig og det da lol,at du testet så tidlig mener jeg=) jeg har termin 25-28 april;) lykke til;)
januarbaby+maibaby Skrevet 20. august 2009 Forfatter #3 Skrevet 20. august 2009 ja klarte ikke vente! hehe tok den som gir utslag 4 dager før forventet mens
Gjest Skrevet 20. august 2009 #4 Skrevet 20. august 2009 kjempebra det da=)=) ble glad på dine vegne nå hehe,det er vanskelig å holde seg ja...jeg måtte teste 3 dager før ikm,klarte heller ikke holde meg=) hehe
januarbaby+maibaby Skrevet 20. august 2009 Forfatter #5 Skrevet 20. august 2009 Har du noen symptomer allerede? Jeg er småkvalm og har enorme hetetokter og ømme bryst
Andremann snart? 3.pp Skrevet 20. august 2009 #7 Skrevet 20. august 2009 Oi oi oi, da har vi IKM samme dag- jeg har min CB-digital liggende i veska og tenkte jeg skulle vente til å morgen tidlig med å teste.... Er så spent!!!!!
Gjest Skrevet 20. august 2009 #8 Skrevet 20. august 2009 ja jeg har symptomer,jeg er litt kvalm-er veldig hormonell og blir sint for ingenting hehe..stakkars mannen min=) jeg har veldig vonde bryster,det stikker i de..og så har jeg veldig vondt i venstre eggstokk,det strekker og tøyer kjenner jeg=) så her skjer det saker og ting=)=)=)
januarbaby+maibaby Skrevet 20. august 2009 Forfatter #9 Skrevet 20. august 2009 Andremann snart? 1.pp : Å så gøy, spennende! DU må gi beskjed hva testen viser da Lykke til
Enda en! Skrevet 20. august 2009 #10 Skrevet 20. august 2009 Termin samme dag som deg! Var bare nødt til å teste så tidlig ettersom symptom etter symptom stemte med tidligere svangerskap. Har to fra før, og kjenner at hetetokter, kvalme, kort lunte og to ganske trassige og oppfinnsomme barn skal bli en spennede utfordring i månedene som kommer. Håper bare at alt går bra inne i magen ettersom det er så fryktelig tidlig ennå. Uvirkelig og fantastisk at vi skal få enda et barn!
Andremann snart? 3.pp Skrevet 21. august 2009 #11 Skrevet 21. august 2009 Her var det negativt foreløpig:( Men står jo at det er bare 51% som får positivt svar 4 dager før ikm, så da er det bare å prøve igjen i morgen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå