Gå til innhold

Hva er alderen på dere jenter?

Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Hei Granitt. Jeg ser at vi er i ganske lik situasjon. Jeg har en sønn som er konfirmant 1 mnd etter at jeg har termin, dvs at det er 14 år siden sist jeg var gravid. Er det ikke rart å være gravid igjen? Jeg kan nesten ikke huske hvordan det var sist.

Jeg har termin 12. april.

Hilsen prosjekt 2010

Hei. Må smile litt av likhetene. Min sønn blir konfirmant en måned etter min termin som er den 10. april. Jeg har heller ikke vært gravid på 14 år og har problemer med å huske hvordan det var. Gleder meg veldig til tiden fremover, til å se magen vokse igjen og etterhvert kjenne liv i magen. Jeg er forresten 34 år og har lyst på to barn før jeg gir meg, ønsker ikke et enebarn til. Hvordan er det med dere? :)

Annonse

Hei på deg. Morsomt å lese at du har det veldig likt som meg:-) Jeg blir 41 innen jeg har termin, og har foreløbig ingen planer om å sette igang med nr 3... Jeg har ikke kommet så langt i tankegangen. Jeg har mer enn nok med å ønske at dette skal gå bra. Det er jo så mye som kan skjære seg. Jeg prøver å ikke tenke på det, men jeg slipper nok ikke jubelen og gleden løs før jeg får svar på fostervannsprøven. Foreløbig er jeg bare avventende positiv, og håper og ber i mitt stille sinn om at alt skal gå bra! Lykke til. Vi snakkes

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...