mamma2010♂ Skrevet 20. august 2009 #1 Skrevet 20. august 2009 Er ganske sikker på at dette er soppinfeksjon.. men lurer på om det er nok å bare bruke Canesten krem? Eller bør jeg bruke stikkpille i tillegg? Har en krem liggende som jeg har brukt.. Noen med erfaring på dette området?
Mamma'n til Andreas og knøttet Skrevet 20. august 2009 #2 Skrevet 20. august 2009 Du må gjerne prøve med litt krem først. Men har det begynt å klø ville jeg kanskje kjøpt en stikkpille også. Er du ikke helt sikkert prøver du bare kremen først..
Turbojenta og lillesøster Skrevet 20. august 2009 #3 Skrevet 20. august 2009 Hei Hadde samme problem for et par uker siden. Snakket med ei på apoteket og hun sa at man burde bruke både pille og kremen for å sikre at det forsvinner skikkelig. Jeg trodde jeg mulig kunne være gravid på det tidspunktet (fikk desverre tr noen dager senere) og spurte hvordan det var med pille da. Hun sa at man måtte bare bruke fingrene istedetfor den applikatoren som følger med, slik at den ikke kommer for langt inn, og må smøre med krem i en uke i tillegg. Huff stress og lett å glemme! Håper det ga noen svar! =)
mamma2010♂ Skrevet 21. august 2009 Forfatter #4 Skrevet 21. august 2009 Tusen takk for svar! Jeg skal kjøpe pille idag for å være sikker på at det forsvinner.. ikke noe særlig med sopp i underlivet! Venter egentlig på TR jeg også!:/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå