Gå til innhold

Tfk Twinner twist

Villemo -- Twins og Storebror!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har hørt at kvaliteten er veldig bra, og den føles veldig solid... Har bestilt den iallefall, etter å ha blitt anbefalt den av flere venninner (+ gutta liker den jo alltid, siden den har skivebremser og er litt tøff.. Thi hi). Men ingen egne erfaringer - enda! Er jo ikke dyrere enn tilsvarende vogner, da, men de koster jo generelt flesk. Vi bestilte fra Tyskland. 7000 inkl liggedel, sportsvogn, regntrekk til begge, stellebag, transportbag , frakt og moms. Har ikke fått den enda, siden de ikke hadde stellebagen på lager. Men termin i oktober, så ingen hast...

Lykke til med valget.

Det negative er stort sett om joggster X, tror jeg. Altså den nye modellen. De i butikken sier også at den har masse barnesykdommer, men at den gamle, altså twisten (uten x foran) er super. Ser forrresten at du spurte om twinner. Det er TFK Twist (ikke twinner) jeg har bestilt. Blingsa litt. ;) Har bestilt på kiddies, ja. Det er de eneste jeg fant som sender den til Norge. Det har visst vært problemer med TFK selgerne i Norge som har lagt press på dem som selger fra utlandet, så mange har sluttet å sende til oss.

Lykke til!

Tusen takk for svar! Lov å blingse litt innimellom :-) får se meg om på kiddies jeg da ;-) Hadde egentlig lyst på emmaljunga med dobbel bag og egen sportsvogndel utenom men den har visst gått ut av produksjon og er utrolig vanskelig å finne fine eksemplarer brukt... :-/ så må nok se oss om etter alternativer og da falt jeg litt for TFK :-)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...