Gå til innhold

medisinsk abort

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg tokk en medisinsk abrt hjemme den 6 august, blødde veldig mye med klumper.det har gått to uker nå og jeg blør fortsatt, har menssmerter og blør frisk blod uten noe store klumper.

jeg lurer på er det vanlig å blø så lenge og så mye? har noen erfaring.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ikke unormalt å blø så lenge. Jeg blødde i 14 dager. Etter det har det bare vært "tilfeldige" småblødninger. Ikke noe kjekt, men det går vel over tilslutt...

• 3 uker senere...
Skrevet

Jeg blødde enormt mye da jeg tok medisinsk abort for noen år siden. Hadde så store smerter at jeg klarte ikke annet enn å logge langflat på sofaen. Det var helt grusomt.. Vil aldri gå igjennom det igjen. Har desverre tatt en kirugisk abort også, men syns det var et mye bedre alternativ enn medisink. Min svigersøster på 14 år er gravid å skal ta abort, har fortalt henne om mine oppleveser å anbefalt henne til å ta kirugisk, vil ikke at hun skal gjennomgå de smertene og blødningene som kommer etter medisinsk abort.

Skrevet

Det er normalt å blø lenge etter en medisinsk abort men hvis du er i tvil så kan det være lurt å snakke med poliklinikken der du var til forundersøkelse... For å trygge deg selv og for å utelukke at det ikke er en unormal grunn til blødningene...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...