Gå til innhold

Positiv EL-test=)Flere?

Mannaen*prøvd leeenge*GRAVID*

Anbefalte innlegg

Skrevet

Endelig:)Nå håper jeg bare at det skal klaffe denne gangen.Begynner å miste motet her....

Flere som har EL nå?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

så bra=)

jeg skal ha el i disse dager...venter på el-testene skal komme i posten;)

bare å hoppe i sengehalmen:P

Skrevet

Hei:) Har ikke el nå, men ønsker deg lykke til fordet;) Husker når jeg begynte med el-testing. Og den ble positiv! Ble glad og spent og alt om en annen. Ha en fin dag og kveld;)

Skrevet

Heihei :-) Jeg hadde positiv ELtest den 17 & 18 :-) Vondt i eggstokken på venstreside den 18 :-) Hatt sex annahver dag fra 10 august. Og hver dag den 17 og 18 :-) Sex igjen idag! Så nå håper jeg at det sitter denne mnd! Har dere prøvd lenge jenter? Vår 15 pp!

Skrevet

Dette er vår 17pp,så er ganske lei nå.... vi har sex hver dag nå=)

Skrevet

Hvor mange dager har dere positiv Eltest?! Her er det bare som regel 1 eller 2 dager! Synes det er litt lite :(

Skrevet

Jeg har som regel bare 1 dag jeg også.Av og til 2,men tror det er ganske normalt.Eggløsningen er jo ikke før 12-36 ttimer etter en positiv test.Dersom en har positiv El-test i flere dager viser jo bare at EL ikke har funnet sted enda..eller??Jeg temper i tillegg=)

Skrevet

Jeg og temper i tillegg:)

FF mener at jg skal ha eggløsning imorgen. Er middels entusiastisk, siden gubben ikke er her.

Lykke til, til dere andre da:)

Skrevet

Hvilke EL tester bruker dere?

Jeg kjøpte nettopp noen billlige greier på nettet, noen strimler (finnes på billig-tester.no) Er det noen som har brukt disse tidligere? Er de noe å stole på?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...