*dreamteam* Skrevet 20. august 2009 #1 Skrevet 20. august 2009 noen som har prøvd akupuntur for å øke melkeproduksjonen? Har prøvd ALT og det blir ikke nok.
vims81 m/♀08 ♥♂11♥ Skrevet 20. august 2009 #2 Skrevet 20. august 2009 Ja,prøvde det,men hadde liten effekt på meg desverre, startet opp ved 3mnds alder så kanskje det var for sent..? Hadde bare 3 behandlinger da så kanskje jeg ga opo for tidlig,men ble litt skuffet da det ikke skjedde en voldsom bedring med en gang Men det skal sies at jeg har hatt god effekt av akupunktur for andre ting tidligere så har absolutt tro på det! Har du prøvd å spise kanel? ikke ren kanel men mat med kanel på/i... Prøvde ikke det selv,men hørt fra flere at det hjelper godt..
*dreamteam* Skrevet 20. august 2009 Forfatter #3 Skrevet 20. august 2009 Skal begynne over helga, da er det to mnd siden jeg fødte så da er det kanskje for sent også, men verdt å prøve. Har slitt med å få han til å ta puppen og nå har han endelig blitt veldig glad i den og da skal det bli ett nytt problem... ikke lett dette! Takk for tipset da blir det grøt med kanel til frokost, middag og kvelds, hehe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå