Ooops I did it AGAIN Skrevet 20. august 2009 #1 Skrevet 20. august 2009 Hva skjer med melkeproduksjonen min når jeg har en baby som sover så mange timer på natta. i natt var han heldigvis våken etter 9 timer og spiste av ene siden, men sover ennå etter det. Betyr at han har sovet 13 timer siden i går kveld. Og jeg har spreng! Vil produksjonen tilpasse seg døgnrytmen hans eller vil den minke? Helsesøster hadde bare denne kommentaren da jeg sa han sov om natta: så fantastisk! Og det er det jo, men vil jo amme han så lenge som mulig. Tenkte ikke på å spørre i går...
♥ nr3 i juni 2011♥ Skrevet 20. august 2009 #2 Skrevet 20. august 2009 Produksjonen vil minke og tilpasse seg hvor mye han suger. Jeg pleide å våkne av melkespreng med nr1, pumpet da ut en hel del, slik at jeg var "fin" igjen til han våknet. Vil du beholde dagens nivå med melk må du pumpe en gang i løpet va kveld/natt. Hvis det ikke er viktig, vil produksjonen gå ned.
Ooops I did it AGAIN Skrevet 20. august 2009 Forfatter #3 Skrevet 20. august 2009 Huffda.. Jeg som plages sånn med pumpinga:( får omtrent ingenting ut. Får kanskje gi det et forsøk til da...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå