Anonym bruker Skrevet 20. august 2009 #1 Skrevet 20. august 2009 Er det fint der for en liten barnefamilie med ei jente på 3 år? Og er det dyrt der? Tenkte evt. å reise igjennom Star Tour
It's all about me Skrevet 20. august 2009 #2 Skrevet 20. august 2009 Det eneste positive med Tunisia er et det er varmt der og rimlige priser. Men det er een grunn til at du opfte finner reiser tiol Tunisia kjempebillig blant restplasser, det er et forferdelig sted. Utrolig innpåslitne og det minste høflighet eller selvinnsikt. God mat må du lete etter. Går du i for korte skjørt eller litt for åpne topper ser de stygt på deg. Nei det beste med Tunisia er å komme hjem og at alle andre steder blir fantastisk i forhold.
Anonym bruker Skrevet 20. august 2009 #3 Skrevet 20. august 2009 Det er mye fint å se og oppleve i Tunis. Hovedstaden heter Tunisia. Om du f.eks bor i sousse, kan du dra en tur til sahara, en tur til dyreparken som er kjempe fin, til tivoli i port el cantaoi....mange muligheter. Veldig billig mat og drikke. Litt variert kost, men vit at om du f.eks bestiller spaghetti med kjøttdeig, så vil kjøttdeigen være av sau (som oftest iallefall). Men som hun over sier, tunisere kan være litt innpåslitne og gjerne prøve å lure til seg noen ekstra kr. ved kjøp i medinaen, taxi etc...men det har jo mye med at de er fattige.
LoveActually Skrevet 20. august 2009 #4 Skrevet 20. august 2009 Uff, jeg likte meg ikke der... Slitsomt...
Anonym bruker Skrevet 20. august 2009 #5 Skrevet 20. august 2009 Likte meg heller ikke der. Eneste som var bra var at det var varmt. Synes det er slitsomt å gå ute når folk er etter deg konstant for at du skal kjøpe noe, eller tigge penger, eller stjele pengene dine. Vi holdt oss mest inne på hotellområdet tilslutt.. Med små barn ville jeg mye heller dratt til Spania. Kan få rimlige turer dit og.
Anonym bruker Skrevet 20. august 2009 #6 Skrevet 20. august 2009 Jeg har bodd i Tunisia i 3 år, hovedstaden heter forresten Tunis, og landet heter Tunisia. Jeg elsker det landet, synes menneskene er fantastiske og gjestmilde, maten bedre enn noe jeg har smakt i Norge eller andre steder og perfekt for småbarnsfamilier. Tunisere elsker barn og gir dem mye oppmerksomhet, noe min datter ihvertfall setter kjempestor pris på. Strendene er nydelige, hotellene holder stort sett bra standard, ihvertfall i de store turistområdene. Vi er der minst to ganger i året, men så er datteren vår halvt tunisisk også..
Anonym bruker Skrevet 20. august 2009 #7 Skrevet 20. august 2009 Det er vel fordi du er blind Alle jeg kjenner som har vært i Tunisia er meget misfornøyde.
The Bad Gal Skrevet 20. august 2009 #8 Skrevet 20. august 2009 slenger meg på den derre missfornøyd-med-Tunisia-ferien-gruppa! Jeg skal aldri mer tilbake dit, og vil ikke anbefale Tunisia til noen. Var sikkert max uheldig, men jeg sitter ikke igjen med et positivt intrykk. Legger til at jeg har reist myyye, og vært utrolig mange steder. Dette var definitivt bunnen for meg.
Anonym bruker Skrevet 20. august 2009 #9 Skrevet 20. august 2009 Landet heter Tunisia og hovedstaden heter Tunis. Om du tviler på det kan du for eksempel google det. Suppegjøk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå