Gå til innhold

Vet du om en type/merke barnevogn som er stor??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har to barn og prøver på nr 3... Sitter å titter litt på vogner bare for morro skyld. Husker at dypvognene vi hadde til barna våre var veldig smale og korte i bagen. (Barna var store også da.. hehe...)

Hadde Brio og en annen jeg ikke husker navnet på. Fikk nesten ikke brukt bagen om vinteren...

Så, har du noen gode forslag eller erfaringer med dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!!

Jeg har en Brio happy duo som jeg skal selge. Den har stor bag. Min sønn var veldig stor og han har hatt god plass i den. Jeg kjøpte duo og ikke kombi - synes bagen i kombi var mindre.

Skrevet

TFK har en av markedets største bager og kanskje den aller største og beste sportsdelen.

Ellers har Bugaboo utrolig stor bag og både jeg og barna elsker å sitte i sportsdelen.

Skrevet

I Danmark er de "spesialister" på bagvogner og har mange modeller av "våre merker" som bare fåes kjøpt i Danmark...

Jeg har vært en tur på ferie og med hjem hadde vi en Scandia-vogn som er hele 97 cm i liggelengde. Den var på tilbud til 1899,- dkk inkl lift (liten bag oppi den store til bruk når baby er helt liten) og stelleveske. Den skal vi bruke som sovevogn i barnehagen :-)

Disse vognene er supre å bruke fram til barna begynner å gå, og har en plate som han heises i bagen slik at de kan sitte opp etterhvert. Når de begynner å gå kan man bruke vogna som ute-sove-vogn i barnehagen eller hjemme og så kjøpe en lettere trille/vogn å bruke ellers.

Jeg vet at Teutonia (Monsun / Monsun S), Emmaljunga (Big Star Supreme), Brio og Simo har slike modeller. Logger du deg på hjemmesidene deres så logg deg på som dansk, da får du se de stoore vognene. Teutonia monsunS er super, med svingbare framhjul! Ellers har de andre store luftfylte dekk. På Babysam.dk kan du se mange slike modeller :-)

Skrevet

Basson Roma duo vogn hadde også en stor og romslig bag :-)

Skrevet

Tusen, tusen takk for masse gode tips! Kan bare begynne å titte jeg nå iom at jeg fant ut at jeg er gravid i går! :D

Skrevet

Så morro - gratulerer så mye. Da er det jo bare å kaste seg ut i den store vognjungelen, lykke til!

Skrevet

hei:) jeg har en grønn silver crown og den har ungene brukt til de var året:)) men det er bare bagvogn da og ingen kombi.))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...