♥ ♀06+♥♂10+spireimagen ♥ Skrevet 20. august 2009 #1 Skrevet 20. august 2009 Må bare spørre for jeg har lagt inn flere innlegg i løpet av de siste par ukene og får meget lite eller (som oftest) ingen svar.. Eller har jeg tråkket noen på tærne uten å skjønne det?
Stolt alenemor til tre små Skrevet 20. august 2009 #2 Skrevet 20. august 2009 Sånn følte jeg det også, da jeg først begynte her inne.. Men det har tatt seg opp nå.. Selv har jeg dessverre ikke sett innleggene dine, så hadde jeg sett de og kunne svart, så hadde jeg gjort det.. Ikke gi opp, det kommer seg etterhvert..
Victoria Everglot Skrevet 20. august 2009 #3 Skrevet 20. august 2009 Skjønner godt hva du mener... Var her for mange år siden og da var det også sånn. Teit, men det kommer seg vel...
♥ ♀06+♥♂10+spireimagen ♥ Skrevet 20. august 2009 Forfatter #4 Skrevet 20. august 2009 Mm.. vi slet over et år før vi fikk datteren vår som nå straks er 3 år, og nå har vi slitt over et år for å få søsken til henne.. Men sist jeg var her- da vi prøvde på nr 1 så var det mer svar føler jeg.. jaja det tar seg kanskje opp.. Enten det eller så får jeg bare stå over. Blir bare litt lei når jeg i går legger inne et spm pm pergo, som mange her bruker, og får null svar... Lykke til dere to:) Håper spiren sitter snart!
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 20. august 2009 #5 Skrevet 20. august 2009 Heisann,nei svarer de jeg kan når jeg har tid, og kan svare på spørsmålene. Hadde det og slik i begynnelsen,men kom meg over på 2 trimester for så å miste, og tilbake hit igjen. Så har vært her siden januar nå, og lover at det vil komme seg etterhvert. Noen innlegg kan dette litt fort nedover,men da er det bare å dytte det litt oppover igjen slik at flere kan se det. Er jeg inne på forumet, og kan svare på spm.ditt så svarer jeg. Klem
Stolt alenemor til tre små Skrevet 20. august 2009 #6 Skrevet 20. august 2009 Sånne ting som pergo har jeg ingen anelse om hva er og hvordan fungerer, for det har jeg aldri prøvd før.. Så da får jeg ikke hjulpet det.. Trist å håre at dere sliter, det er aldri noe hyggelig.. Selv mistet jeg for to dager siden i SA, og gubben havnet på sykehus samme dag... Hold motet oppe, og dytt innleggene dine oppover hvis de havner for langt ned, så får du nok svar snart..
♥ ♀06+♥♂10+spireimagen ♥ Skrevet 20. august 2009 Forfatter #7 Skrevet 20. august 2009 Takk skal dere ha:) Så synd at du mistet Kine-Lille. Vet dessverre hvordan det er å miste, og det unner jeg ingen. Totalt har jeg mistet 5 ganger. To ganger før vi fikk datteren vår og tre ganger nå etterpå.. Er du klar for å prøve igjen? Håper virkelgi det går bra med mannen din! Og hvis dere orker så prøv igjen. Neste gang skal den sitte!! katta76; så trist å miste så sent! Ufattelig, vet ikke riktig hva jeg skal si. Men håper neste spire sitter 9mnd!! Det blir liksom ikke til at en kan prate med alle om det vi gjennomgår så da er det kjekt med et sånn forum egentlig da.. Så da får vi håpe det blir bedre etterhvert:)
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 20. august 2009 #8 Skrevet 20. august 2009 Huff,stakkars deg. Utrolig vondt for deg\dere å miste så mange ganger. Får du noe hjelp,eller fått en utredning på hvorfor du mister så mange ganger? Går du lang tid før du mister? Huff har skikkelig vondt av deg. Håper neste spire vil sitte tiden ut. Mange trøsteklemmer
Stolt alenemor til tre små Skrevet 20. august 2009 #9 Skrevet 20. august 2009 Jeg skrev det ikke for å få sympati altså, bare som en liten introduksjon til meg og litt liv.. Men jeg har ikke mistet like mange ganger som deg da, en gang i april i fjor, så fikk jeg datteren min også mistet jeg igjen nå.. Men har jo bare vært gravid tre ganger og.. Jeg er klar for å prøve igjen for fullt, men siden mannen min nå ligger på ahus med omtrent null kontroll på bein, og klarer ikke gå, så vet jeg ikke om jeg har lyst til å prøve før vi vet hva som skjer med han videre... Han har vært sykemeldt ett år for ryggsmerter med strålinger ut i begge bein, så håper virkelig at de på ahus gjør noe for å hjelpe han denne gangen..
♥ ♀06+♥♂10+spireimagen ♥ Skrevet 20. august 2009 Forfatter #10 Skrevet 20. august 2009 Uansett antall ganger så tenker jeg det er fælt å miste. Men hørtes ikke bra ut med mannen din- håper virkelig de på ahus hjelper han ja. Et år med sånne smerter må da være for lenge? katta76: Vi er i utredning nå, skal på riksen på tirsdag. Er skikkelig spent på den timen. Håper de er hyggelige der, for jeg har jammen vært borti mye rart av helsepersonell. Men har fått crinone og albyle- gikk på det da vi fikk datteren vår. Men det hjelper ikke nå.. Så er veldig spent ja ang tirsdag. Da vi fikk brev fra riksen i april så stod det at vi ikke fikk prøve før vi har vært der.. Så nå har det vært prøvestopp maaange mnd føles det som, så vi er ivrige på å komme i gang igjen..
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 20. august 2009 #11 Skrevet 20. august 2009 Ønsker dere masse lykke til. Håper at de finner en årsak som kan rettes på slik at spiren deres vil sitte. Krysse fingre.
Stolt alenemor til tre små Skrevet 20. august 2009 #12 Skrevet 20. august 2009 Ja, det er jo det, jeg tok første gangen veldig hardt, og denne gangen minst like hardt.. Men denne gangen har jeg ikke hatt tid til å tenkte noe særlig på det... Jo, man skulle jo tro at de gjorde noe med det før, siden han ikke er mer enn 22 år i år... Så jeg syns han har blitt behandlet dårlig av helsevesenet, vært en kasteball i systemet.. Det er hyggelig å snakke litt med deg.. Godt å se at du får hjelp og utredning, så dere kan få nr to i hus.. Selv om dere ikke har fått prøvd noe siden april, så er vel det verdt det for å finne ut hva som er årsaken til at dere mister..? Tørrtrening er jo også ganske så koselig da..
♥ ♀06+♥♂10+spireimagen ♥ Skrevet 20. august 2009 Forfatter #13 Skrevet 20. august 2009 Tusen takk katta76:) Kine-lille: dessverre så syns jeg jeg ser mer og mer at de unge blir sånne kasteballer?? veldig synd! Var du langt på vei da du mistet? Selv kommer jeg aldri noe særlig lenger enn uke 8.. tidlig, men trist likevel.. hehe tørrtrening kan være ganske moro ja Og selvsagt er det verdt det, og nå syns jeg dagene går sååå sakte rett før vi skal dit!
Stolt alenemor til tre små Skrevet 20. august 2009 #14 Skrevet 20. august 2009 Jeg mistet enda tidligere enn deg, midten av uke 6, begge ganger.. Men uansett om man mister uke 5 eller uke 9, så er det like vondt.. Enda verre er det å miste da man har begynt å kjenne liv og knyttet sterke bånd, både mor og far.. Skal på slik familiemøte på ahus i dag da, så vi skal vel få vite hva som skjer videre.. Skal bli spennende og se om de sender han hjem til meg (som har ganske mye og gjøre fra før, om ikke jeg skal ta vare på han også) eller om de gjør noe denne gangen.. Han ble innlagt sist mandag og, men da sendte de han hjem dagen etter.. Får prøve å aktivisere deg med ting som går fort disse dagene framover.. Så kanskje tirsdagen kommer fortere..
Vårbarnet med to små Skrevet 20. august 2009 #15 Skrevet 20. august 2009 ting tar seg vel opp etterhvert. Men man kan få inntrykk av at man bare svarer de man kjenner her inne. Samme det - fortsett å skriv, dytt på innleggene - etterhvert får man svar Jeg er kun i 2pp, så jeg kan ikke svare på noen ting her inne. Er helt fersk i prøvinga - men det hender jeg kommenterer litt her og der håper spiren sitter snart. Må være utrolig vondt å miste slik gang på gang. klem fra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå