Queenbees Skrevet 19. august 2009 #1 Skrevet 19. august 2009 HEI! LURER PÅ HVOR VANLIG DER ER Å FÅ MAGE TIDLIG I SVANGERSKAPET. ER FØRSTEGANGSFØDENDE OG 10 UKER PÅ VEI(8 FOR BARNET). BEGYNTE Å FÅ MAGE ALLEREDE ETTER 1 MND. HAR EN SVIGERINNE SOM ER TO MND. FORRAN MEG OG VI ER OMTRENT LIKE STORE. HAR VÆRT EKSTREMT SLITEN FRA DAG EN. PÅ OG AV KVALM FRA STARTEN. BRYSTENE ER KONSTANT ØMME. SKAL IKKE INN TIL LEGEN FØR STARTEN AV SEPTEMBER. KAN NOE VÆRE GALT, ELLER ER DET NORMALT?
Gjest Skrevet 20. august 2009 #2 Skrevet 20. august 2009 det kan være 2stk der inne da,ellers så vet jeg ikke. det er vist ikke helt vanlig å få mage så fort med nr.1 vil jeg tro,men det kan du diskutere med legen om=) en ide,ikke skriv med caps lock`en på hehe;) lykke til videre=)
indigomamma Skrevet 20. august 2009 #3 Skrevet 20. august 2009 Hei. str på magen er helt individuelt men første min så såg alle at jeg var gravid da jeg var 8 uker på vei. nå med nr 3 og nesten 7 uker på vei ser jeg ut som jeg er 4-5 mnd på vei
Andremann snart? 3.pp Skrevet 20. august 2009 #4 Skrevet 20. august 2009 Jeg kunne fortsatt skjule magen med en genser da jeg ar 30 uker på vei i mitt første svangerskap.... Men så "eksploderte" til gjengjeld magen de siste 10 ukene- fødte en jente på 3,4 kilo på termindagen:)
Prins08&Prins10&?12.1pp Skrevet 20. august 2009 #5 Skrevet 20. august 2009 Hei! Jeg vet faktisk ikke om jeg er gravid enda! 11 dager over ikm og ingen positiv test,siste testen tok jeg hos lege på mandag. Har en del symtomer,men kan ikke sammenligne de med forrige svangerskap. Det jeg skal si nå er super flaut!! Men om jeg er gravid er jeg ca 5+4 eller noe. Og jeg klare ikke skjule magen nå en gang. Skikkelig mye luft... Uff,håper bare jeg få en positiv test snart. Legen kan jo ikke skjønne annet enn at jeg er gravid da,men får jo ikke noe endelig svar uten en positiv test... Så de et fult mulig å få skikkelig mage tidlig. Klaret ikke å skjule det lengere når jeg var 7uker med forrigemann. Føler jo at jeg virkelig må skjule det også,siden vi ikke vet om jeg er gravid..
Annci<3 Skrevet 20. august 2009 #6 Skrevet 20. august 2009 Spørsmålet er vel ok besvart fra før av, så legger bare til at ja, alt er nok helt normalt, det er som skrevet tidligere veldig individuelt, og etter min mening bare gøy:) Vi er alle forskjellige:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå