Gå til innhold

Så utrolig deppa...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde en MA i februar, var da i uke 19 og ikke blitt gravid igjen etter det.... Hadde virkelig trua på denne pp. Tok Solvipect og brulte EL tester. Fant ikke EL med EL testene, men rena med jeg hadde hatt EL... Fikk skikkelige stikkinger på dag 18 i syklus og på dag 19 fikk jeg rosa utflod... Festeblødning tenkte jeg... Idag på dag 27 er jeg begynt å spotte og da sjønner jeg at det tanta som melder sin ankomst, kommer enten idag eller på fredag. Men denne gangen er jeg blitt skikkelig deppa og sitter bare å gråter. Hvorfor kan det ikke bli vår tur snart??? Ønsket om å bli gravid er så stort, men når det ikke skjer blir jeg bare deprimert. Har jo ikke hatt så mange pp etter Maen, men blir like deppa hver gang. Fikk idag vite at et fjerde vannepar av oss venter baby.

Også begynner jeg å lure på siden ikke EL testene ble positive, har jeg ikke EL???? Og de tabl jeg fikk da de måtte starte fødselen (Cytotec), kan de være en grunn til at jeg ikke blir gravid??? Mange ting som surrer oppi der ja....

Tenker jeg skal slutte å være så mye her inne til jeg nå blir gravid, om det noen gang skjer at jeg blir gravid igjen. Skal oppdatere dere den dagen det skejr, men nå må jeg bare ta meg en pause.

Dere er et kjempe koselig gjen alle sammen.

Stor klem fra

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjære deg..

Forstår deg så godt. Hadde en SA for bare bare noen uker siden. Det skjedde jo veldig tidlig så jeg var ikke klar over at jeg var gravid heller.

Vi har prøvd i 4 år nå, og de fleste vennene våre har fått barn for lenge siden. Det er veldig sårt, men man må bare komme seg gjennom det. Før eller senere må det da bli vår tur også?

Sender deg gode tanker og en god klem.

Skrevet

Hei, du.

Skjønner du har det vanskelig, det er ikke lett det her.

EL kan du godt ha selv om testene ikke slår ut. Jeg fikk aldri en positiv EL-test, men vet at jeg har EL (pga blodprøver og UL).

Cytotec har nok ikke noe med at det tar litt tid å bli gravid. Det er bare det at det tar litt tid.. Sånn er det av og til, og som du sier så er det ikke så veldig mange pp siden MAen. Jeg lurer mest på om du kanskje ikke helt er kommet over MAen enda (i den grad man kommer over sånt, mener jeg)? Har du fått snakket ut og sørget nok? Du hadde jo virkelig kommet langt, og det må ha vært en svært tøff opplevelse.

Trøsten er at du ble gravid, og du kommer nok til å bli gravid igjen, du må bare ta tiden til hjelp. Jeg antar du har fått mensen igjen, normal syklus, og har fått en sjekk etter fødselen?

Lykke, lykke til!

Skrevet

Hei vennen. Så leit for deg\dere hvis det ikke klaffet denne mnd. Skjønner du føler for å ta en pause her inne. Er livredd selv for at jeg skal få problemer ,eller ta lang tid med å bli gravid igjen etter ma. Jeg ønsker deg masse lykke til,og håper det klaffer snart. Kanskje vi begge innen et par mnd koser oss på 1-trimester. Ikke gi opp håpet. Gravid det blir du. Masse trøsteklemmer

Skrevet

Jo da idag er humøret bedre :) Skal sies at jeg hadde tatt meg noen øl igår når jeg ble så deppa. Men det går bra idag.

Har fått god oppfølging fra sosionom etter at vi mista så seint og syntes egentlig jeg har kommet godt over det, men man glemmer jo aldri. Vet heldigvis hvor han er gravlagt så kan gå dit av og til bare for å være nær han.

Får bare se fram til en ny pp... Nå kan jeg i allefall kose meg i bryllup i begynnelsen av september

Takker for trøsteklemer :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...