Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Skal begynne på pergotime igjen, men skrifta på esken er så dårlig og jeg trenger en liten oppfrisking. Kan noen hjelpe meg med hvilke dager jeg skal ta den??

Thanks..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg var inne på felleskatalogen.no for å sjekke selv- og det står at :

"Dosering: Behandlingen skal innsettes og følges av gynekolog. 1 tablett daglig i 5 dager. Ved spontan blødning startes behandlingen på eller omkring 5. syklusdag, for øvrig når som helst. "

Så det tolker jeg til at man skal starte på dag 5, men at det ikke er krise om det blir en dag før eller etter?? Hva tror du?

Men har du fått enkel, dobbel eller trippel kur?

Håper du finner ut av det da..:) Lykke til:)

Skrevet

En bruker gjerne å få instruksjon fra gyn om hvilken dag man skal starte på, for det kan være litt individuelt. Du har ikke resepten din liggende?

Jeg skulle nemlig begynne på dag 4, har hørt om andre som begynner dag 3 og selvfølgelig også dag 5 som brukerveiledningen sier.

Men uansett, så tror jeg ikke du gjør noen skade på noe vis om du velger dag 4 eller 5 for eksempel. :-)

Skrevet

Jeg begynte på dag 5, men har hørt at man kan begynne både på dag 3 og 4 og 6.

Jeg ble ikke gravid på pergokur, og skal nå inn i pausemåned, så håper spiren sitter da =)

Lykke, lykke til da =)

Klem fra

Skrevet

Det er enkel kur jeg har fått.. har gått på det for en stund siden, og da begynte jeg på 5 dag. Jeg har resept fra riksen liggende etter vi var i gang med ICSI og IVF. Så jeg ringte og spurte og de sa jeg kunne gjerne prøve Pergotime igjen hvis jeg ønsket det. Er jo lov å prøve mener jeg :)

Lykke til jenter, håper det blir vår tur snart :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...