Gå til innhold

Noen som fikk mens men var gravid?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Klamrer meg ikke til halmstrået her altså, men bare lurer. Da jeg ble gravid med snuppa var mensen forsinket ett par dager, jeg dro da til lege og var ca 7 uker på vei. Dvs at jeg må ha hatt en mens imellom der?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er nok endel som opplever å ha en menslignende blødning mens de er gravide.. Jeg hadde det når jeg ble gravid sist gang. Fikk mens da jeg skulle, men den var veldig kort, og etter et par dager med opphold begynnte jeg å blø litt igjen. Tok da tester som var positive. Dette endte dessverre i en sa for meg i uke 6+4, men det viser da at det faktisk går ann å få tr selv om man er gravid:))

Skrevet

Takk for fint svar. 4 dag med mens nå, og nesten ikke blødninger.. Pleier å blø fosser, men nå er det såvidt blod på tampongene. Sorry detaljer,men synes dette er så rart.

Skrevet

Synes du skal ta en test jeg, for da slipper du å lure:) Legen min sa at det var veldig vanlig at man kunne blø litt under svangerskap, for slimhinnene blir veldig karfyllte. Massevis med lykke til:)

Skrevet

Kun 4 dager mens med nesten ikke noe blod (blør alltid MYE, og mens varer ofte i 8 dager).

Tok test, er ikke gravid:( regnet vell ikke med det heller, men hva kan det komme av at mensen plutselig er kortvarig og nesten uten blod?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...