Gå til innhold

Lillesøster til Ane . noen forslag?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ane og Dorte

Ane og Vilde

Ane og Live

Ane og Lise

Ane og Lisa

Ane og Alma

Ane og Pia

Ane og Maja

Ane og Irene

Ane og Julie

Ane og Juni

Ane og Una

Ane og Ada

Ane og Sina

Ane og Elida

Ane og Elise

Ane og Mille

Ane og Line

Ane og Elin

Ane og Frida

Ane og Heidi

Ane og Ine

Ane og Ida

Ane og Nina

Ane og Nora

Ane og Oda

Ane og Thea

Ane og Marte

Ane og Eva

Ane og Otelie

Ane og Leah

Annonse

Alle navnene du har der er jo fine. Liker Kristine, Ingrid og Erle ut fra egne assosiasjoner. Det kan være bra at begge navnene er korte, men syns det krever at de er veldig ulike-iallefall slik jeg ville tenkt selv. Ane og Kristine passer også veldig godt sammen selv om de har ulik lengde.

Her er noen flere forslag:

Tyra

Lin

Oline/a

Tora

Liv

Syns ikke det MÅ være like kort, men det er jo to stavelser, akkurat som Ingrid, så man kan gjerne finne navn med like mange stavelser som har dobbelt så mange bokstaver.

Syns alle navnene dine er fine, vil du ha noe kort tenke jeg Ida med det samme jeg åpnet innlegget.

Eller syns jeg kanskje navn med ulik ending er penest sammen, og da vinner Ingrid og Maria foran Live og Erle...

Takk for mange fine innspill, det er jammen ikke lett dette! Sist sto vi jo helt fritt, nå skal det liksom passe til storesøsters navn. Faren og jeg er ikke helt enige da, desverre, han liker ikke Erle og Live så godt......Men jeg klarer ikke å slippe helt taket på de to navnene, for jeg synes de er nydelige begge to. Må vel ta en ny runde med debatt........

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...