lip smacker Skrevet 19. august 2009 #1 Skrevet 19. august 2009 Tok en test i dag,å det kom frem en svak,nesten usynlig strek...Er jeg gravid? Kjenner jeg trenger et sikkert svar NÅ! Streken er altså så svak at vi må holde testen i lyset for å se en svaaak strek,men altså streken er der jo;-) Noen som har opplevd lignende? Blir kjempe glad for alle svar:-)
indigomamma Skrevet 19. august 2009 #2 Skrevet 19. august 2009 en strek er vel en strek? venta du lenge før du leste av testen?
1jente+1spire Skrevet 19. august 2009 #3 Skrevet 19. august 2009 akuratt det samme skjedde meg med i morres...=) men det skjedde også med første mann så jeg tror vi er gravide=) GRATULERER!! eller hva sier dere bimmere??
lip smacker Skrevet 19. august 2009 Forfatter #4 Skrevet 19. august 2009 Leste av svaret med en gang ja...streken er der fremdeles...hmmm. Oi,så det skjedde med din første 1jente+1spire:-) Hvor langt er evt du på vei da?
1jente+1spire Skrevet 19. august 2009 #5 Skrevet 19. august 2009 ifølge bim går jeg inn i min 5 svngerskapsuke, og har termin 30 april. ikm i dag. du da?
ØnskerSegSpire_m/spire :) Skrevet 19. august 2009 #6 Skrevet 19. august 2009 Jeg testet med test fra billigtester. Vet ikke helt hvor jeg var ift EL og IKM pga uregelmessige sykluser. Men den ble først veldig svak, men jeg så det var en strek der med veldig svak farge på. Tok en test to dager etter og den var sterkere. og to dager etter der, var streken nesten like sterk som kontrollstreken. Så det er jo fullt mulig at du er gravid. Men har lest at hvis det ikke er farge på streken, så er den ikke positiv. Skjønner at du veldig gjerne vil ha et svar! Been there, done that Men du må nok smøre deg med litt tålmodighet og teste igjen om et par dager- kanskje blir streken enda sterkere! Håper det gjemmer seg en liten spire der da Lykke til!!
Skal bli Mamma - igjen ! Skrevet 19. august 2009 #7 Skrevet 19. august 2009 Opplevde dette selv med min andre, var så vidt jeg kunne se den,men strek var det. Var gravid ja.. skal ikke komme noe strek hvis ikke, mener det ganske sikkert . Så tror nok jeg kan si gratulerer ja
lip smacker Skrevet 19. august 2009 Forfatter #8 Skrevet 19. august 2009 I følge siste mens,så har jeg termin 16 april:-) men iogmed at streken er sååå svak,kan jeg vel ikke være så langt ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå