Gjest Skrevet 19. august 2009 #1 Skrevet 19. august 2009 Jeg har vært på en tidlig ultralyd (9+4) og da stod alt bra til... Hvor stor er da sjansen for spontanabort? Er jo livredd, og virker som om alle her inne har hatt en! Har hørt at hvis det alt er som det skal "så sent" i første trimester så er sjansen myyye mindre for at noe galt skal skje?
ellesant Skrevet 19. august 2009 #3 Skrevet 19. august 2009 Jeg er gravid for 4. gang, og jeg har aldri abortert. Tror det er det vanligste egentlig, men at de som aborterer kanskje har behov for å få litt støtte.
♥Axinija♥ Skrevet 19. august 2009 #4 Skrevet 19. august 2009 ..i gjennomsnitt aborterer alle kvinner minst en gang i sitt liv, men de fleste merker ikke til aborten da den oftest kommer som en kraftig og forsinket mens... Du kan nok senke skuldrene dine ettersom du har vært på UL og sett at alt er bra! I følge JM så er det like "sikkert" at det skal gå bra etter å sett hjerteaktivitet etter uke 8 på UL, som å ha passert 12 uker...da er det svært sjeldent at noe går galt! Ikke stress og kos deg med spiren...det ville jeg gjort! Lykke til videre med en voksende mage! Muligens du (for din egen del) skal holde deg unna de skremmende trådene, dersom du føler at disse skremmer deg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå