Gå til innhold

løs i magen på morgenen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Litt imtimt, men når jeg våkner om morgenen så har jeg nesten alltid vondt i magen og MÅ på toalettet. Er veldig løs i magen. Sånn har det vært en stund nå... Men ellers på dagen er jeg bare hard i magen. Flere her som har det sånn? Jeg er et sted mellom 6 og 7 uker. Bare lurer på om vi er flere.. hehe.

Her er vi åpne om det meste, er vi ikke? ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei hei!

Jeg hadde mye løs mage på morgenen før, er 11 uker nå. Har løs/hard mage om hverandre så det henger i, hehe:-P Er vist hel vanlig:-)

Skrevet

Hehe, jeg har det likedan og vurderte faktisk å skrive et innlegg om det :) Er i 9. uke.

Jeg kan være løs i magen andre tidspunkt på dagen også, og kan ikke huske at jeg var det med forrige. Der var jeg veldig hard i magen etter hvert som månedene gikk...auau!

Jeg føler meg småsjuk før jeg må på do, svimmel og kaldsvetter litt. Så blir det bedre etter at jeg har vært på do. Ekkel følelse!

Skrevet

jepp, er sånn jeg også. også masse luft i magen på ettermiddagen... uff, føler meg ikke særlig flott og feminin og lækker om dagen...

Skrevet

men lykkelig lell....

Skrevet

Hei hei..

Jeg er 24 uker og det er sann enda.. JEg har ofte vondt i magen og løs i magen på morran og ut over etter middagen er det ikke alltid jeg kommer på do i det hele tatt... men men sann kan det være og vi må bite tenna sammen, Er fantastisk å være gravid, men mye som følger med

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...