Gå til innhold

dere med flere barn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvordan var svangerskap og fødsel med nr 1 ifh til nr 2?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!Dem kunne ikke sammenlignes,vidt forskjellig gitt....så like usikker nå når jeg går med nr 3 her i magen;-) Lykke til.

Skrevet

helt forskjellige. men det hadde en grunn da. førstemann hadde alt for kort navelstreng. bare 25 cm så han ble tilslutt tatt med hastesnitt. men det var noe som gjorde at jeg hadde mye mage smerter under svangerskapet. lillebror kom som normalt. men jeg var mye mere dårlig med minste mann . selv om jeg hang over doen med begge. denne runden er jeg ikke den som lager do kø :)

Skrevet

Jeg hadde ganske like svangerskap med mine jenter, rolig og ingen kvalme. Fødselene var forskjellig, første endte i hastekeisersnitt 10 dager over termin, andre var vanlig fødsel og var over på 3 timer - 2 uker før termin. denne gangen har jeg hatt en del kvalme og veldig temperament.. hehe.. er 11+3 i dag..

Skrevet

Problemfritt med mine 2 jenter,men lange fødsler(ikke sååå vonde). Gutten var jeg gal hissig og sur mot alle,lei og vond i 9 mndr...Men gutten( som er nr 3) fødte jeg på 3 timer,så og si uten smerte:-) Nå sitter jeg og lurer på om jeg er gravid igjen....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...