Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da fra ca juni til november. Lurer på om det er noen "kjentfolk" her:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

her er det bare et desember barn:) heh

Skrevet

Har ei jente født i juli 06. Hører dessverre ikke til her inne enda. Har akkurat startet forsøket med nr.2

Skrevet

Heisan!

Jeg har en datter født i november 06, og var her nesten hele svangerskapet. Het Louise82 med jente....,eller noe i den duren der.

Jeg hører egentlig ikke til her enda, men prøver på nr 2 for harde livet:-) Måtte bare svare på innlegget for jeg husker nemlig nicket ditt, Molait!

Klem fra

Skrevet

hehe jeg var da ikke aktiv sist jeg var gravid? ;)) Og vaffal ikke på bli gravid!! Får håpe du ikke husker så mye mer enn bare nicket mitt da..hehe

Ja har nå alltid hett Molait jeg da. Endret først nå i mars, ellers har det alltid vært kun Molait.

Kom etter snart da! Når har du ikm?

Og desember ble nok litt sent. Har august selv. Rakk nok ikke mye forum sammen da.

Skrevet

jeg sier et stille ja jeg... men det er hemmelig enda.. så hvis min svigerinne som nettopp flyttet over til 2. tri ser dette. Hysj! Har ikke fortalt det til noen enda.. er bare ca 4+5 i dag.. så vi får seg hvordan det går.. har jo flere dårlige erfaringer enn bra.. men jeg håper da. Gratulerer da Molait. Kjekt å se deg her spesielt med tanke på det du har gått igjennom...

Skrevet

Heisan.

Jeg fikk en sønn i des 06. Husker nicket ditt fra skravlesiden da, men vi var jo i forskjellige tri-forum.

Jeg sniker også såvidt innom her, er kun 5+4 i dag, så har ikke offentliggjort det noe særlig ennå.

Er mest på DiB nå om dagen.

Skrevet

Husker ikke så mye mer enn nicket, men litt aktiv må du ha vært;-) Husker Molait nicket godt fordi jeg syns det var et veldig fint nick:-)

Har akkurat hatt EL, og med en litt ustabil syklus så er jeg ikke sikker på når ikm er. Har ikke tenkt til å teste før om en god stund. Fikk nemlig positiv test 1 dag før ikm i desember, men så begynte jeg å blø 3 dager senere. Var veldig skuffet da! Klaffet ikke forrige periode på tross av iherdig EL-testing. Denne pp skal vi bare kose oss og ikke stresse med testing og sånt. Dette er egentlig bare pp nr 2 siden vi stoppet prøvingen etter det som skjedde i desember.

Jeg kommer etter så fort jeg kan!

Hyggelig å se kjente nick altså:-)

Skrevet

Åhhh, der er Kab og Jenny også jo:-)

Skrevet

haha måtte le. jeg trodde faktisk du lurte på om det var noen med 6 barn :) ja jeg har en gutt født juni 06 :)

Skrevet

Hei! Husker deg godt! Var ikke særlig aktiv sist, men fikk en gutt i september-06 og har en gutt fra 2004 også. Nå er jeg så vidt gravid igjen. Det er fryktelig tidlig ennå, og jeg tar ingen ting for gitt.

Håper alt er bra med deg!

Skrevet

Har ei jente født 13.august 06:) Hvor bor du da?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...