Gå til innhold

Trippel pergokur - korleis har de teke tablettane?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal byrja på trippel pergokur denne veka, og lurer på korleis eg skal ta tablettane. Skal eg ta 3 tabl på ein gong eller skal eg fordela dei utover dagen? Då eg gjekk på dobbel pergokur, tok eg ein tabl morgon og ein tabl kveld.

Kva har de andre gjort? 3 tabl på ein gong ein gong dagleg? Eller 1 tabl fordelt 3 gonger i løpet av dagen? Eller 1 tabl morgon + 2 tabl kveld?

Håpar nokon har innspel!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei meg=)

jeg har tatt dobbel kur nå. og den delte jeg morgen og kveld... men jeg har lest andre som har tatt dem ilag, så jeg ble så usikker jeg!

men det viktigeste er vel at du får alle pillene ned;)

gyn skrev til meg to om dagen... ikke noe om hvordan eller når. så jeg tenker det ikke kan vere så viktig...=)

lykke til ivertfall!

Skrevet

jeg har gått på 2 triple kurer og fikk beskjed om å ta alle 3 på samme tid og til samme tidspunkt hver dag:)

Skrevet

Takk for svar!

Kanskje ikkje så viktig korleis ein tek tabl då - sidan det vert gjort på ulike måtar.

Kjem truleg til å ta alle 3 på ein gong sidan andre gjer det.

Blir spennande å sjå om det vert effekt denne gongen!

Skrevet

Hei!

Jeg har ikke direkte kunnskap på dette området, men jeg tok mine 3 tab på 3 forskjellige tidspunkt. En morgen, formiddag/ettermidag og en på kvelden.

Men jeg vet nesten ikke om det er riktig.. får se nå da ;)

Hvis ikke prøver jeg kanskje 3 om gangen neste gang..

Skrevet

Jeg tok alle 3 på engang til samme tidspunkt hver dag! Ingen bivirkninger, testet knallpositivt på el 2 dager på rad:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...