Kaffelatte Skrevet 19. august 2009 #1 Skrevet 19. august 2009 Jeg har valgt å leve alene etter å ha blitt brent ganske stygt når det kommer til forhold. Når det kommer til barn kan man heller ikke vente til evig tid på den rette, den biologiske klokken har en tendens til å tikke ganske mye etterhvert. Jeg har allerede donorbarn, og ønsker nå en til. Det er stadig flere som velger å gjøre det på denne måten når de ikke har møtt den rette, men det ser ut som jeg er alene på denne siden? Vær snill og ikke kom med pepper for den livsstilen jeg har valgt, dette er godt gjennomtenkt og siden jeg allerede er alene med barn vet jeg hva jeg går til. Men det hadde vært innmari koselig å snakke med andre i samme situasjon, uansett har vi jo alle en spennende tid foran oss. Jeg ser frem til å tilbringe høsten her inne med dere. Jeg har tatt folat i et par uker allerede, og skal ikke inseminere før ut på høsten, men jeg er i gang med å kartlegge eggløsningen. Og bare så det er sagt, jeg er ingen alenemor med tanker om åttlinger, eller 14 barn. Det får holde med et normalt antall.
2010 Mammaen Skrevet 19. august 2009 #2 Skrevet 19. august 2009 Hei! Håper du lykkes med å bli mamma igjen : ) Jeg vil tipse deg om forumet som heter Donor egg/sæd litt lenger ned i menyen enn "bli gravid". Her vil du nok treffe flere i din situasjon. På bli gravid er det sjelden jeg ser kvinner som prøver å få barn alene, men du er jo selvsagt ikke utelukket her heller :-)
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 19. august 2009 #3 Skrevet 19. august 2009 Hei, og velkommen hit. Dette er ditt valg, og ingen har grunn til å dømme deg. Det viktigste er at man gir kjærlighet til barna sine og tar godt vare på dem. Du skal se at den RETTE dukker opp etterhvert. Masse lykke til. klem
Kaffelatte Skrevet 19. august 2009 Forfatter #4 Skrevet 19. august 2009 Takk for koselig svar. Ja, jeg vet om den siden, så blir nok litt der også. Håper vi alle får en 2010-baby i magen snart.
Kaffelatte Skrevet 19. august 2009 Forfatter #5 Skrevet 19. august 2009 Jeg bryr meg ikke så mye om hva andre mener egentlig. Men av erfaring vet jeg at det kan komme en del meninger man ikke ba om, så jeg tenkte å være litt i forkjøpet. Vil gjerne være her inne og at det skal være koselig, vi har jo alle tross alt samme drømmen, og det er godt å få møte andre prøvere. Takk for velkomsten, og klemmer.
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 19. august 2009 #6 Skrevet 19. august 2009 Så enig,Så enig. Stå på. Håper vi innen jul alle har en spire i magen igjen.
nicki82 Skrevet 19. august 2009 #7 Skrevet 19. august 2009 Synes du er tøff, jeg:) Kjenner til et par alenemødre som føler de ikke strekker helt til med en unge. Hvis man føler at man har kjærlighet og overskudd til mer enn et barn på egen hånd, så er det ingenting feil med å få et til:) Krysser alt for at du lykkes med prøvingen:D Det gjør med dog litt trist å lese at du har blitt brent av ditt tidligere forhold. Har et par fingre til som jeg krysser for at du finner en som er god og snill:) Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå