marsprinsenmin<3 Skrevet 19. august 2009 #1 Skrevet 19. august 2009 Eg står og lager middag nå, og plutselig ser eg at i dolmio sausen er det hvitvin... kan eg spise den da????????????????????????
Tigerlise&Anton prøver igjen Skrevet 19. august 2009 #2 Skrevet 19. august 2009 Så lenge den er kokt skal vel alkoholen være borte?
Mamma-til-Sander&Sofie Skrevet 19. august 2009 #3 Skrevet 19. august 2009 Koker du den lenge nok,så forsvinner alkoholen,-den fordamper. Så jeg tror ikke det er noe farlig. Dessuten kan man drikke ett glass vin om dagen,når man er gravid uten at babyen tar skade av det..
marsprinsenmin<3 Skrevet 19. august 2009 Forfatter #5 Skrevet 19. august 2009 tusen hjertelig takk Var ikke sikker selv ser dere!!!
mamman til to gutter Skrevet 19. august 2009 #6 Skrevet 19. august 2009 Å spise mat med vin i er på ingen måte skadelig som alle har sagt her, men at man kan drikke ett glass vin om dagen når man er gravid er helt feil! Anbefalingen er at man ikke drikker alkohol i det hele tatt fordi man ikke aner hvor mye/lite som kan skade barnet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå