Landlady-2barn+litenimagen Skrevet 19. august 2009 #1 Skrevet 19. august 2009 Hei! Jeg fikk en nydelig datter den 26 Januar i år,og ønsker nå og prøve å bli gravid på nytt.Jeg fikk mensen etter 6 uker,og har hatt den siden da. Når er det egentlig best å ha samleie med tanke på å bli gravid igjen? Er så usikker på det der,har lest att og frem,op og ned,men kunne ikke finne ett helt konkret svar. Noen som kan fortelle meg det her?
-68mamma Skrevet 19. august 2009 #2 Skrevet 19. august 2009 Hele tiden :-) Da treffer du garantert blink :-)
Landlady-2barn+litenimagen Skrevet 19. august 2009 Forfatter #3 Skrevet 19. august 2009 hehe,okei! Da er det vell bare å hive seg rundt hver dag!
Drømmen om 2 små oppfylt Skrevet 19. august 2009 #4 Skrevet 19. august 2009 Grattis med datteren! :-) Vet du hvor lange menssykluser du har? Hvis de er fire uker er første uke den uken du får mens. I slutten av andre uke har du da eggløsning, og da kan det være lurt å prøve et par dager før det og frem til den er over. Si du har 28 dagers syklus og eggløsning på dag 14, da ville jeg peist på fra dag 10-16. :-) Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå