velsignet med to Skrevet 19. august 2009 #1 Skrevet 19. august 2009 Er det faktisk mulig å få mensen bare to uker etter at jeg sluttet å blø etter SA? Eller kan det være noe annet? Har "alltid" hatt veldig kraftige mensblødninger, men det har vært helt annerledes nå, lite og tynnflytende liksom, med enkelte koagler i....
*shehasmyheart* Skrevet 19. august 2009 #2 Skrevet 19. august 2009 Hei:) Da jeg hadde sa, fikk jeg mensen ca to uker blødnings-stopp. Så ja det er mulig. Men er du usikker på om ikke alt har kommet ut? Kan du jo kontakte lege og få en ul. For sikkerhets skyld. Leit at du mistet. Lykke til videre. Klem
velsignet med to Skrevet 19. august 2009 Forfatter #3 Skrevet 19. august 2009 Ok. Tror jeg venter og ser det an noen dager, kan jo være mens som skyller ut siste rest. Begynte å blø søndag, så jeg tror jeg ser det an til over helgen... Takk for svar
*shehasmyheart* Skrevet 19. august 2009 #4 Skrevet 19. august 2009 Jeg følte også det husker jeg. At det var en skikkelig "rensk" første mens etter. Det går helt sikkert fint. Det er tøft når en mister, men en kommer seg opp igjen. Men gi deg tid, og lov, til å kjenne på følelsene. Og gråt. Som sagt, det blir bedre etterhvert. Ønsker deg igjen lykke til videre:)
Drømmen om 2 små oppfylt Skrevet 19. august 2009 #5 Skrevet 19. august 2009 Jeg blødde også en liten blødning to uker etter SA, som viste seg å være i forbindelse med at egglønsingen kom. Har aldri før eller senere blødd midt i syklusen. :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå